phpmail ?
Fra : Erik

Dato : 28-12-04 17:29

Jeg har kigget på dette udmærkede script på :
http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/phpmail.php

Men efter at jeg har prøvet det, (og det virker) så har jeg opdaget at det
kun er det man skriver i feltet "Besked" der sendes videre til min mail,
hvordan laver man det så det er "ALT" den sender videre, dvs, Navn, Email,
Emne, Besked.
Jeg ved godt at man kan se hvem emailen kommer fra og indholdet af
emailadresen, men jeg kunne godt tænke mig at det var i mailen, hvis i
forstår hvad jeg mener.
Hvad nu hvis jeg gerne ville have flere felter ind i formen, hvordan gør jeg
det, de skal vel ind to steder både i selve html filene og i sender.php

Jeg har ikke så meget kendskab til php, men jeg er i gang med at lære
Så hvis mit spørgsmål lyder lidt dumt så bær lige over med mig.

Hilsen

Erik

Fra : Benny Nissen

Dato : 28-12-04 17:58

Erik pretended :
> [...]
>
> Jeg har ikke så meget kendskab til php, men jeg er i gang med at lære
> Så hvis mit spørgsmål lyder lidt dumt så bær lige over med mig.

Kig lidt på:
http://dk.php.net/manual/da/function.mail.php

Så skal du bare have $_POST('felt_navne') puttet ind i string message
j.f.r. ovenstående.

--
Benny

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 28-12-04 21:09

Benny Nissen wrote:
> Så skal du bare have $_POST('felt_navne') puttet ind i string message
> j.f.r. ovenstående.

Vil lige rette...
$_POST['felt_navne'] ikke $_POST('felt_navne') :)

mvh
Johan

Fra : Benny Nissen

Dato : 29-12-04 14:03

Johan Holst Nielsen laid this down on his screen :

> Vil lige rette...
> $_POST['felt_navne'] ikke $_POST('felt_navne') :)

Tak for det. Det var selvfølgelig en trykfejl. Sorry, hvis det har
vildledt nogen.

--
Benny

Fra : Yasser

Dato : 30-12-04 23:59

Øhm forstår ik helt hvor den skal hen?
Øhm fik at vide at der var fejl og en har rettet fejlen men i vilket linje skal
det sættes i:P er ny begynder og vil lære det:P har lavet det og self. virker
det men navnet osv sendes ik som du sagde:P

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne