pop3 server til windows xp
Fra : Brian Emilius

Dato : 28-12-04 16:52

Hej NG

Er der nogen der kender en rigtig god *gratis* POP3 server til windows
XP? Så ville jeg blive glad, hvis jeg kunne få et link.

--
Venlig hilsen
Brian Emilius

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 28-12-04 20:07

Brian Emilius wrote:
> Hej NG
>
> Er der nogen der kender en rigtig god *gratis* POP3 server til windows
> XP? Så ville jeg blive glad, hvis jeg kunne få et link.

Jeg har leget en meget lille smule med http://www.mailenable.com/ som i
deres mindste version er gratis. Det var dog kun som test på et LAN, så
den nåede aldrig at se det "rigtige internet". Det virker dog fint, og
spillede fint sammen med AD på en win2k advanced server som også stod
som DC.

--
/Bjarke
http://ravn-jonsen.net || http://drik-øl.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 28-12-04 21:15

Bjarke Ravn-Jonsen wrote:
> Jeg har leget en meget lille smule med http://www.mailenable.com/ som i

Bruger den selv og den er fjong! :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 02-01-05 20:40

Brian Emilius skrev:

> Er der nogen der kender en rigtig god *gratis* POP3 server til
> windows XP? Så ville jeg blive glad, hvis jeg kunne få et link.

MailEnable er fin, jeg bruger den selv pt., jeg er dog ved at skifte
til http://smartertools.com/smartermail (bl.a. på grund af den med-
følgende webmail).

Fra : Anders Lund

Dato : 02-01-05 21:18

Peder Vendelbo Mikkelsen wrote:

> MailEnable er fin, jeg bruger den selv pt., jeg er dog ved at skifte
> til http://smartertools.com/smartermail (bl.a. på grund af den med-
> følgende webmail).

Du kan jo også få webmail til MailEanble. Dog ser SmarterMail lidt mere
lækkert ud - prismæssigt er det det samme hvis man har over imellem 10
og 50 brugere. Har man under 10 brugere og kun 1 domæne er SmarterMail
selvfølgelig det billigeste med webmail, da det er gratis. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk