natmad
Fra : Kitti Egevang

Dato : 27-12-04 22:45

Hej gruppe.

Har I nogle gode forslag til natmaden til Nytårsaften??
Jeg har i flere år lavet suppe af en slags, men kunne i år tænke mig at lave
"noget andet".
Det skal kunne tilberedes i forvejen, og evt. opvarmes senere.
Hvad gør I andre?

Hilsen og godt nytår, Kitti.

Fra : Frk. Clausen

Dato : 27-12-04 23:47

Hvad med høns i tarteletter eller høns i asparges!

--
/Kristina www.smukke-engel.webbyen.dk

Fra : Frk. Clausen

Dato : 27-12-04 23:48

Fuck! Jeg mener høns i tarteletter eller pølser m. brød

Fra : livlykke

Dato : 28-12-04 13:27

Hej

Hjemme hos os skal vi i år have pålæg. Spegepølse, rullepølse,
leverpostej og andre godbider til natmad. Man kan nemlig nemt trænge til
lidt saltet, når man når til natmaden sådan en aften som nytårsaften!!
Pålæg er jo også rigtigt godt sammen med en kølig øl! og når man har
handlet sit pålæg, skal man heller ikke bekymre sig om morgenmaden d. 1
januar!!

Liv Lykke

http://www.kandu.dk/

Fra : Dorthe

Dato : 30-12-04 17:41

> [...]
> lave "noget andet".
> Det skal kunne tilberedes i forvejen, og evt. opvarmes senere.

Her står den på hotdogs....vi varmer pølserne og brødene og sætter det på
bordet - så kan folk selv lave dem, som de vil have dem

Også Godt Nytår til dig

/Dorthe