Problemer med core spænding til athlon 64
Fra : Søren Jul

Dato : 27-12-04 19:16

Hej Alle

Jeg har nogle problemer med at f mit nye HW til at køre ordentligt. det
drejer sig om:

- msi neo2 platinum bundkort
- 2x 512mb geil value pc3200 ram (ikke købt som sæt) kører dual channel
400mhz med timing 2,5-3-3-6 (auto)
- athlon 64 3000mhz cpu socket 939
- 400W psu
- div. hd of dvd drev (skulle ikke have den store betydning for
stabilitet)

Problemet er at jeg enten tror min core spænding er for lav. Selvom den
er sat til 1,5V i bios og i det tilhørende monitor-program viser
monitor-programmet kun ca. 1,3V. Er det en målefejl eller skal core
spændingen ikke være højere. Det kan selvfølgelig også være problemer
med ram-timingen, men jeg har også prøvet at køre det i single channel
mode 333mhz men stadig med problemer.

Håber at der er nogen der lige ved hvad der skal gøres...

\Søren