Hvem kan levere Ringenes Herre box set pt.
Fra : rondo

Dato : 27-12-04 10:41

Jeg er på udkig efter den samlede pakke med de udvidede versioner af
Ringenes Herre. Dvdoo kan ikke fortælle mig, hvornår de kan levere og
CDon har den midlertidigt udsolgt. Er der nogen der ved, hvorfor der er
disse leveringsproblemer og hvem der evt. kan levere box settet her og
nu?

Mvh
Ronnie

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 27-12-04 11:28

"rondo" <newsnospam@mail.sonofon.dk> wrote in news:1104140470.165195.283400
@z14g2000cwz.googlegroups.com:

> [...]
> CDon har den midlertidigt udsolgt. Er der nogen der ved, hvorfor der er
> disse leveringsproblemer og hvem der evt. kan levere box settet her og

Reg-2 Extended er vist ikke ude endu, ihvertfald kan ingen af dem jeg
kender til levere en Reg-2 endu.
Den eneste box der er ude er den med de alm. versioner i, den indeholder
6 DVD'ere.
www.axelmusic.dk/productDetails/Rh123

Men Reg-1 Extended er ude:
www.axelmusic.dk/productDetails/794043734724
Det er en 12 DVD box.
Kræver du er medlem af Club Racoon for at købe den, men det er ganske
gratis at være medlem.

Sejersen.

Fra : rondo

Dato : 27-12-04 11:42

Reg2 er ude i EE, men kun som køb af den film alene. Det jeg ikke
forstår, er, hvorfor de ikke kan levere alle tre film i EE. De er jo
udkommet enkeltvis, og den samlede 12 disc pakke skulle være kommet d.
20/12. Mangler de kassen til at putte alle tre film i eller lignende?
Ronnie

Fra : Jens B

Dato : 27-12-04 20:59

"rondo" <newsnospam@mail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Den samlede 12 disc EE kom den 10. dec, samtidig med Kongen Vender Tilbage
EE.

Men de har ikke kunne levere nok, derfor gik den i restordre fra starten af.
Der blev så lovet at der skulle komme flere fra den 20. dec, men det halter
så åbenbart stadig.

Men den ER udkommet, og de butikker som havde bestilt, fik også en lille
portion, som dog nok de fleste steder blev udsolgt allerede første dag. Alle
dem vi fik var allerede forudbestilt af kunder, så medmindre man havde
forudbestilt, var der ikke noget at gøre.

Jens

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 28-12-04 05:07

> [...]
> udkommet enkeltvis, og den samlede 12 disc pakke skulle være kommet d.
> 20/12. Mangler de kassen til at putte alle tre film i eller lignende?

Så vidt jeg kan se har Axel hele boxen i R2 til 1200,-
http://www.axelmusic.dk/productDetails/5706710068822
R1-boxen har de til gengæld til 800,- (skal oprette login til Club Racoon)
http://www.axelmusic.dk/productDetails/794043734724

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 28-12-04 10:33

"C. H. Engelbrecht" <chris@bitfrost.dk> wrote in

> [...]
> http://www.axelmusic.dk/productDetails/5706710068822
> R1-boxen har de til gengæld til 800,- (skal oprette login til Club

Så har de lige fået den hjem.
Den var nemlig ikke iblandt udvalget da jeg kiggede efter.