søger en gmail
Fra : Jens.,

Dato : 27-12-04 10:28

hej

jeg kunne godt bruge en gmail, så hvis der er en der har en i overskud må
den gerne falde ned i min turban

--
Jens.

postkasse_66@hotmail.com

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 27-12-04 12:17

Hej!

Jens., wrote:

> jeg kunne godt bruge en gmail, så hvis der er en der har en i overskud må
> den gerne falde ned i min turban

Du følger ikke så meget med i gruppen oder was?

Anyway, prøv her: http://theboomerang.org/gmail/how.php

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Palle Jensen

Dato : 27-12-04 12:40

Den 27 dec 2004 mumlede Kim Voss Schrader noget i denne stil:

> Du følger ikke så meget med i gruppen oder was?
>
> Anyway, prøv her: http://theboomerang.org/gmail/how.php

Ehhhhhh?

"Her kan du tilmelde dig, hvis du har Gmail invites i overskud. Så du
får en forespørgsel via email, når andre ønsker en af dine
invitationer."

Find én fejl

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

E-mail me? Sure. Just remove the president of the USA.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 27-12-04 12:42

Hej!

Hov, linket var da http://theboomerang.org/gmail/ :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Palle Jensen

Dato : 27-12-04 19:09

Den 27 dec 2004 mumlede Kim Voss Schrader noget i denne stil:

> Hov, linket var da http://theboomerang.org/gmail/ :)

Rigtigt. Omend jeg ikke rigtigt giver noget for siden. Sker jo intet
når man submitter der. Så er man jo ligevidt. Måske man skulle vente
med at lave sådan en side indtil man kan overskue arbejdet derved....

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 27-12-04 19:13

Hej!

Palle Jensen wrote:
> Rigtigt. Omend jeg ikke rigtigt giver noget for siden. Sker jo intet
> når man submitter der. Så er man jo ligevidt. Måske man skulle vente
> med at lave sådan en side indtil man kan overskue arbejdet derved....

Tja, jeg fik min invite indenfor 12 timer, så jeg klager ikke :) Dog har
efterspørgslen nok været større end hvad man havde regnet med...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Palle Jensen

Dato : 27-12-04 19:45

> [...]

> Tja, jeg fik min invite indenfor 12 timer, så jeg klager ikke :)
> Dog har efterspørgslen nok været større end hvad man havde

Efterspørgslen kan ikke være stor. Jeg har submittet min adresse på
omtalte side for at uddele invites. Jeg har ikke fået nogle
henvendelser om at jeg gerne må invitere nogen. Der er heller ikke
nogen der har svaret her i gruppen på de invitationer der er givet
direkte.

Så det kan ikke være den store panik

Fra : Michel Christensen

Dato : 27-12-04 22:50

Palle Jensen wrote:
> Rigtigt. Omend jeg ikke rigtigt giver noget for siden. Sker jo intet
> når man submitter der. Så er man jo ligevidt. Måske man skulle vente
> med at lave sådan en side indtil man kan overskue arbejdet derved....

Hej Palle.

Jeg skal beklage meget - der er tale om en fodfejl. Det har kørt manuelt
indtil i dag, hvor vi er nogle stykker fra gruppen der har stukket
hovederne sammen, i forsøget på at gøre det væsentligt bedre end det er nu.

Dine fire invites er forlængst registreret og talt med, men noget gik
galt, da du skulle have din bekræftelse. Den har du hermed, og
naturligvis også i din mailbox ASAP.

Jeg kan kun beklage - men det er jo ikke professionelt - tydeligvis :)

God bagjul, trods alt.

--
Best regards
Michel Christensen

Fra : Palle Jensen

Dato : 27-12-04 23:04

Den 27 dec 2004 mumlede Michel Christensen noget i denne stil:

> Jeg kan kun beklage - men det er jo ikke professionelt -
> tydeligvis :)

Det er sgu helt i orden. I skal ikke sige undskyld til mig

Min anke gik på at det nærmest var blevet en selvfølge at man sagde
til folk at de skulle benytte jeres "service" for at give og tage
invites. Jeg synes nok at man skulle have lavet "servicen" (som jeg
iøvrigt finder ganske snedig) færdig inden man anbefalede den.

Mere var der ikke i det.

> God bagjul, trods alt.

I lige måde. Trods alt

Fra : Michel Christensen

Dato : 27-12-04 23:20

Palle Jensen wrote:
> [...]
> invites. Jeg synes nok at man skulle have lavet "servicen" (som jeg
> iøvrigt finder ganske snedig) færdig inden man anbefalede den.

Servicen var skam færdig - jeg havde forventet måske 3-4 invites i
døgnet. Men det er jo blevet mere omfattende end det.. heldigvis. Derfor
har vi også lagt siden ned igen, indtil den endelige side er klar :)

--
Best regards
Michel Christensen

Fra : Jens., ~

Dato : 28-12-04 13:41

> Hej!

> Du følger ikke så meget med i gruppen oder was?
>
> Anyway, prøv her: http://theboomerang.org/gmail/how.php

jeg har fået en nu så tak til alle.

--
Jens.

postkasse_66@hotmail.com
FÅ EN 1GB EMAIL KONTO HOS GMAIL.COM

Fra : Palle Jensen

Dato : 27-12-04 12:40

Den 27 dec 2004 mumlede Jens., noget i denne stil:

> jeg kunne godt bruge en gmail, så hvis der er en der har en i
> overskud må den gerne falde ned i min turban

Send en mail til mig hvis du stadig mangler...

Fra : BC

Dato : 27-12-04 23:49

Jeg kunne skam også bruge en gmail

jeg har været inde på http://theboomerang.org/gmail/
og "ønske" en invitation der står godt nok at det kan tage lidt tid pga
manuel behandling
nu kunne jeg så se længere nede i tråden at siden indtil videre er lagt ned
for "opdatering"
mit spørgsmål er så hvor lang tid kan vi forvente at der går inden den er
oppe at køre igen
ikke fordi jeg vil beklage mig, men jeg ønsker mig virklig sådan gmail

Mvh.
Brian

Fra : Palle Jensen

Dato : 28-12-04 00:06

Den 27 dec 2004 mumlede BC noget i denne stil:

> ikke fordi jeg vil beklage mig, men jeg ønsker mig virklig sådan
> gmail

Så er det fake e-mail adresser i nyhedsprogrammer er ærgelige

Fra : BC

Dato : 28-12-04 00:13

Palle Jensen wrote:
> Den 27 dec 2004 mumlede BC noget i denne stil:

> Så er det fake e-mail adresser i nyhedsprogrammer er ærgelige

ups... glemte jeg lige

men så kommer den da lige her
bedre sent end aldrig

dsl173769a@post.cybercity.dk

mvh
Brian

Fra : John Frandsen

Dato : 28-12-04 00:15

"BC" <fake@fake.dk> skrev i en meddelelse

> ikke fordi jeg vil beklage mig, men jeg ønsker mig virklig sådan gmail

Hvad vil du med 2 Gmails...
Iflg. headeren på din posting har du tilsyneladende allerede en

Fra : BC

Dato : 28-12-04 00:20

John Frandsen wrote:
> "BC" <fake@fake.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad vil du med 2 Gmails...
> Iflg. headeren på din posting har du tilsyneladende allerede en

jeg skal kun bruge een
øhh.. har en??
hvordan det?

mvh
Brian

Fra : John Frandsen

Dato : 28-12-04 00:31

> jeg skal kun bruge een
> øhh.. har en??
> hvordan det?

My mistake!! Jeg blandede din header sammen med en Gmail-brugers header :-/
Beklager!!

Anyway, hvis du stadig har brug for en invite, så send mig en mail på
xjfrandsen@xgmail.com (fjern X-erne) med navn og mailadresse, så sender jeg
en afsted til dig med det samme!

Mvh John.

Fra : Palle Jensen

Dato : 28-12-04 00:33

Den 28 dec 2004 mumlede John Frandsen noget i denne stil:

> Anyway, hvis du stadig har brug for en invite, så send mig en
> mail på xjfrandsen@xgmail.com (fjern X-erne) med navn og
> mailadresse, så sender jeg en afsted til dig med det samme!

Jeg har sendt ham en invite!

Bare så han ikke rent faktisk ender med 2

Fra : John Frandsen

Dato : 28-12-04 00:35

"Palle Jensen" <sandmen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har sendt ham en invite!
Jeg trækker mig, let bukkende, tilbage

> Bare så han ikke rent faktisk ender med 2
Jah, det kunne være kønt - efter at jeg har bitchet ad ham

Mvh John

Fra : BC

Dato : 28-12-04 12:24

John Frandsen wrote:
> "Palle Jensen" <sandmen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg trækker mig, let bukkende, tilbage

> Jah, det kunne være kønt - efter at jeg har bitchet ad ham
>
> Mvh John

undskyldning modtaget og accepteret
og til palle mange tak for hjælpen, rart med en ordentlig mailboks

mvh.
Brian

Fra : Palle Jensen

Dato : 28-12-04 00:29

Den 28 dec 2004 mumlede John Frandsen noget i denne stil:

> Hvad vil du med 2 Gmails...
> Iflg. headeren på din posting har du tilsyneladende allerede en

Tror du ikke du forveksler indlæggene?

Fra : John Frandsen

Dato : 28-12-04 00:33

> Tror du ikke du forveksler indlæggene?

Det var nemlig det der skete
Er klokken ikke fremskreden nok til at jeg kan påberåbe mig træthed )

Mvh John