Køb af AYA direkte fra fabrikken?
Fra : Ukendt

Dato : 27-12-04 05:05

Jeg har ladet mig fortælle at man kan købe AYA-våben direkte fra fabrikken,
via nettet, til priser langt under DK-niveau. Er der nogen der kan be eller
afkræfte dette? ... tanken er at jeg (måske), vil bestille mig en fin S/S
med sidelås og hele farveladen, bygget på mål ... tanken er i ikke
ubetydelig grad forårsaget af den smukke, nyindkøbte Holland & Holland min
kammerat stolt fremviste tidligere på dagen ... heldige s***! ... den er dog
langt ud over min købeevne.

--
Mvh. Kim Frederiksen
kim.frederiksen snabela gmail.com

Fra : Peder Porse

Dato : 27-12-04 15:22

Du kan bestille direkte via dette link:

http://www.aya-fineguns.com/ingles/homer.htm

Vælg ORDER.

pp

Fra : Pastoren

Dato : 27-12-04 18:19

fint nok , men hvad er prisen , det synes jeg ikke at jeg kan se nogen
steder

Fra : Peder Porse

Dato : 27-12-04 19:49

Pastoren wrote:
> fint nok , men hvad er prisen , det synes jeg ikke at jeg kan se nogen
> steder

Hvorfor ringer du ikke derned?

Og fortæller os resultatet.??
pp