Hjælp: Begynder keyboard midi eller standa~
Fra : René Hansen

Dato : 26-12-04 20:15

Hej alle sammen og god bag jul

Jeg er en bgynder på 40 år der gerne vil spille lidt musik. Jeg har kigget
mig lidt omkring men det er en jungle. Skal man handle et midi keyboard
eller et standalone spækket med features. Jeg vil under alle omstændigheer
køber brugt da jeg ikke er sikker på jeg kommer så langt med mine evner.

Spørgsmålet er så hvad jeg skal kigge efter. Jeg er lidt af en
"udstyrsluder" må jeg erkende. Jeg ville bestemt gerne ofre 1000 - 1500 kr
måske lidt mere men igen hvad leder Jeg efter.

En ting jeg gerne ville kune var at optage det ting man leger med. Men om
det lader sig gøre til de penge ved jeg ikke.

Kom med lidt gode ideer til mig hvis i har lyst

Mvh René Hansen

Fra : Olesen

Dato : 26-12-04 23:52

"René Hansen" <lukathernospam@nospamtele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> En ting jeg gerne ville kune var at optage det ting man leger med. Men om
> det lader sig gøre til de penge ved jeg ikke.

Hvis du ikke er den store spillemand,
så skal du ha' en automatikkeyboard.

Der kan du få rimelige resultater ret hurtigt,
og den er sjov at eksperimentere med.

Mærke er underordnet, men køb ikke
den mindste model du kan finde.

ALLE keyboards (som er lidt værd),