GeForce FX-5700Le grafikkort
Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 26-12-04 19:36

Har lige fået installeret grafikkortet GeForce FX-5700 Le,
alt skulle være i orden med afinstallering af gammelt osv.,
de rigtige drivere hentet osv - men vi kan ikke køre 3 D
på diverse spil, til stor irritation.

Er der nogle gode råd til, hvad vi selv kan gøre,
eller skal kortet returneres?

I givet fald, hvis det skal returneres, hvilket kort kan så
anbefales, hvis man skal være helt sikker på, at 3D skal virke,
vi kører Windows XP Home?

Mvh.Bodil.

Fra : Ricko.

Dato : 28-12-04 08:10

"Bodil Grove Christensen" <grovebgc@FJERNDETTEtdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:41cf0491$0$92189$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
>
> I givet fald, hvis det skal returneres, hvilket kort kan så
> anbefales, hvis man skal være helt sikker på, at 3D skal virke,

er det 128 eller 256 mb du har sat i

Fra : KurtPPP

Dato : 29-12-04 01:28

Havde lignende problem efter udskiftning af grafikkort. Løsningen var:
kør>dxdiag>skærm>aktiver 3D

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 03-01-05 00:58

"KurtPPP" <KurtPPP@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Havde lignende problem efter udskiftning af grafikkort. Løsningen var:
> kør>dxdiag>skærm>aktiver 3D
>

> "Ricko." <ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

Jeg fik løst problemet ved at downloade den nyeste
driver fra Nvidias hjemmeside, opdatere DirectX
og endelig at sørge for, at Plug-and-Play var sat
til aktiv.
Så nemt var det egentligt, men det gav en del grå
hår.
Mvh.Bodil.