Hjælp med at finde den rigtige gruppe
Fra : Telemand

Dato : 26-12-04 17:45

UNDSKYLD.
Jeg ved godt dette er en forkert gruppe, MEN hvor kan man søge nogen der har
forstand på installationer af internetforbindelser?
Telemand

--
Fjern "nospam"

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-12-04 18:00

Telemand skrev:

>Jeg ved godt dette er en forkert gruppe, MEN hvor kan man søge nogen der har
>forstand på installationer af internetforbindelser?

Hvilken slags forbindelse?

Vil du bare have besvaret nogen spørgsmål eller vil du have en
person til at komme og sætte det op?

Fortæl lidt om det i news:dk.velkommen, der er gruppen til
spørgsmål om brugen af nyhedsgrupper.

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk.
--
Knud