Sony Ericson T300
Fra : Claus

Dato : 25-12-04 19:40

Hej!

Har været den lykkelige ejer af en Sony Ericson T300 i ca. 1½ år og nu vil
den ikke lade batteriet længere. Der sker nul og en dyt, hvis jeg tilslutter
ladeadapteren.

Spørgsmålet er så om det skyldes opslidt batteri eller defekt ladeadapter?

Noger ideer

Godt nytår alle sammen.

MVH

Claus

Fra : Morten Dyrebjerg

Dato : 27-12-04 20:21

"Claus" <free4pass@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ladeadapteren.
>
> Spørgsmålet er så om det skyldes opslidt batteri eller defekt ladeadapter?

Hej claus jeg reklamerede over min T300 som gjorde det samme.. det var
stikket i telefonen der var i stykker,,, vi havde to ens telefoner og den
ene var altså istykker i stikket,,, jeg afleverede den og fik en ny telefon
ikke en T300 da den er udgået men en T230 tror jeg den hed... min ex kone
har den nu.... men kunne have fået en Z200 tror jeg den hed for der er ikke
ir-øje i t230... det ville jeg gerne have men Exkonen var ligeglad.... men
prøv at reklamere den der er jo 2 års reklamations ret.... husk
kvitteringerne

Mvh Mike