Gnags - Styr Din Brandert - Lad Bilen Stå ~
Fra : Poul Erik

Dato : 25-12-04 19:47

Hej

Jeg har fundet et kasette bånd med Gnags, indeholdende et nummer
udgivet af Nordjyllands Amt, for at få unge til at lade være med at
køre når de er beruset.

Nummeret hedder "Styr Din Brandert - Lad Bilen Stå".

Er der nogen der ved om det også findes på CD, da kvaliteten ikke er
overvældende.

Det ville være sjovt at skaffe det i en bedre kvalitet.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : OleK

Dato : 27-12-04 17:15

Nummeret findes KUN på kassettebånd.
Kassettebåndet "Styr din brandert - lad bilen stå" er en singlekassette med
det samme nummer på begge sider. Der er intet årstal på båndet - men jeg har
på et tidspunkt fået oplyst fra amtet, at kampagnen blev lavet i 1988 (og
gentaget i 1992 med det samme bånd). Samtlige unge mellem 17 og 20 år i
amtet fik båndet tilsendt sammen med et brev, hvor Martin Glerup og Peter AG
opfordrer til at lade bilen stå og dele en taxa, når man har været "ude at
more sig".

Mvh.
Ole

Fra : Poul Erik