TV tuner til fladskærm
Fra : Henrik

Dato : 25-12-04 14:11

Hej alle

Jeg har lige købt en fladskærm til min pc.
Kan man ikke få en tv-tuner box som man kan tilslutte min faldskærm så jeg
kan bruge den som tv.
Det skal kunne køre uden pc, så hvis der findes en som skal have 230 V og
hvor man kan tilslutte antenne + dvd osv og så få det på skærmen, vil jeg
gerne høre om det.

MVH og god jul

Henrik

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 25-12-04 14:28

On Sat, 25 Dec 2004 14:10:41 +0100, "Henrik"
<brakentorpREMOVE@hotmail.com> wrote:

>Hej alle
>
>Jeg har lige købt en fladskærm til min pc.
>Kan man ikke få en tv-tuner box som man kan tilslutte min faldskærm så jeg
>kan bruge den som tv.

Jo, det er ikke noget problem. Du skal blot have en ekstern tuner med
VGA-port, f.eks. sådan en her:
(som jeg tilfældigvis har en til salg af....

Lars

Fra : CJA

Dato : 27-12-04 05:45

Henrik wrote:
> [...]
> hvor man kan tilslutte antenne + dvd osv og så få det på skærmen, vil jeg

Det kan du godt. Husk dog på at du stadig skal betale din TV-licens!

Fra : DFGG

Dato : 28-12-04 21:43

> Det kan du godt. Husk dog på at du stadig skal betale din TV-licens!

Nej, ikke ved tv tuner.
Juridisk skal man, men Dr vælger ikke at opkræve.

Fra : Anders Lund

Dato : 28-12-04 22:53

DFGG wrote:
> Nej, ikke ved tv tuner.
> Juridisk skal man, men Dr vælger ikke at opkræve.

Så længe det vare....

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk