4 nye Gmail invites
Fra : John Frandsen

Dato : 25-12-04 10:13

Så fik jeg endnu 4 invites, og hvis du er interesseret i at modtage en af
dem, så send en mail til:
xjfrandsen@xgmail.xcom (Fjern x-erne)

Mvh John

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 25-12-04 23:07

"John Frandsen" <min@helt.egen> skrev i en meddelelse
> Så fik jeg endnu 4 invites, og hvis du er interesseret i at modtage en af
> dem, så send en mail til:
> xjfrandsen@xgmail.xcom (Fjern x-erne)

Nu har jeg godt nok fået en Gmail account, men hvorledes går
det til at der er nogle der får så mange invites og andre (læs: jeg)
ikke får nogle????

Andersen [3650]

andersen snabela nospam dot dk
aka
datana snabela gmail dot com

Fra : Anders Lund

Dato : 25-12-04 23:21

Andersen (3650) wrote:
> Nu har jeg godt nok fået en Gmail account, men hvorledes går
> det til at der er nogle der får så mange invites og andre (læs: jeg)
> ikke får nogle????

Jeg fik ikke nogen de første par måneder. Så fik jeg et par stykker og
så gik der noget tid igen. Men lige pludselig fik jeg inden for en uge
smidt først 10 efter mig, erfter 5 til...

Om der er et mønster i hvornår det sker, ved jeg ikke. Men det bliver jo
styret hos Google, alt efter hvormange de vil have ekstra ind i systemet.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : John Frandsen

Dato : 25-12-04 23:51

"Andersen (3650)" <virkerikke@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Nu har jeg godt nok fået en Gmail account, men hvorledes går
> det til at der er nogle der får så mange invites og andre (læs: jeg)
> ikke får nogle????

Aner det ikke, men jeg fik mine 4 første invites omkring et døgn efter at
jeg fik min konto.
Da jeg havde delt to af dem ud, dukkede der endnu en enkelt invite op.
I går eller forgårs fik jeg endnu fire invites, og i dag fik jeg en enkelt.

I alt har jeg altså fået 10 invites, og jeg har tre tilbage på nuværende
tidspunkt...

Mvh John

Fra : Jens.,

Dato : 27-12-04 09:50

> [...]
> enkelt.
> I alt har jeg altså fået 10 invites, og jeg har tre tilbage på

jeg kan da godt bruge en.

--
Jens.

postkasse_66@hotmail.com

Fra : Michel Christensen

Dato : 27-12-04 10:39

Jens., wrote:

> jeg kan da godt bruge en.

Hej Jens.

Så snup dig en på http://theboomerang.org/gmail/ :)

--
Best regards
Michel Christensen

Fra : Michel Christensen

Dato : 26-12-04 00:06

Andersen (3650) wrote:
> Nu har jeg godt nok fået en Gmail account, men hvorledes går
> det til at der er nogle der får så mange invites og andre (læs: jeg)
> ikke får nogle????

Det er tilfældigt, men ofte går der et par uger imellem, og så får man
5-10 invites. I starten kan det dog gå lidt trægt.

Iøvrigt; hvis folk har invites i overskud, er de velkomne til at kigge
http://theboomerang.org/gmail/how.php :)

--
Best regards
Michel Christensen

Fra : Anders Lund

Dato : 26-12-04 00:46

Michel Christensen wrote:
> Iøvrigt; hvis folk har invites i overskud, er de velkomne til at kigge
> på http://theboomerang.org/gmail/how.php :)

Hehe, jeg havde selv tænkt mig at lave sådan en feature - eller i hvert
fald forslå dig denne feature. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Michel Christensen

Dato : 26-12-04 02:55

Anders Lund wrote:
> Hehe, jeg havde selv tænkt mig at lave sådan en feature - eller i hvert
> fald forslå dig denne feature. :)

Jeg tænkte nok, jeg ikke var den første der fik idéen - men ingen grund
til at overplastre usenet med queries, når det nu kan samles så nemt -
en samlet takkeside til contributors (mit danske svigter lidt i aften)
vil dukke op i morgen formiddag ;)

--
Best regards
Michel Christensen

Fra : Anders Lund

Dato : 26-12-04 10:34

Michel Christensen wrote:
> Jeg tænkte nok, jeg ikke var den første der fik idéen - men ingen grund
> til at overplastre usenet med queries, når det nu kan samles så nemt -

Ja, og min idé var faktisk helt som du har lavet den. Nu skal man bare
huske at henvise folk til den side, i stedet for at give invitationer
ud, for ellers får den ikke talt ned.

> en samlet takkeside til contributors (mit danske svigter lidt i aften)
> vil dukke op i morgen formiddag ;)

Hehe, jeg ved egentlig heller ikke hvad jeg ville kalde det.. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Michel Christensen

Dato : 26-12-04 10:47

Anders Lund wrote:
> Ja, og min idé var faktisk helt som du har lavet den. Nu skal man bare
> huske at henvise folk til den side, i stedet for at give invitationer
> ud, for ellers får den ikke talt ned.

Ja - ellers må man jo lige sende en mail, hvis man giver en væk, neben
bei :)

> Hehe, jeg ved egentlig heller ikke hvad jeg ville kalde det.. :)

"givere" blev det så til, da det skulle skrives - selvom jeg er sikker
på der findes et bedre ord: http://theboomerang.org/gmail/contrib.php :)

--
Best regards
Michel Christensen

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 26-12-04 11:11

"Michel Christensen" <mc@fjerntheboomerang.org> skrev i en meddelelse

> "givere" blev det så til, da det skulle skrives - selvom jeg er sikker
> på der findes et bedre ord: http://theboomerang.org/gmail/contrib.php :)

Bidragyder - ifgl. Gyldendals røde

Fra : Anders Lund

Dato : 26-12-04 11:38

Andersen (3650) wrote:
> Bidragyder - ifgl. Gyldendals røde

"Gmail invitations donorer" :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Michel Christensen

Dato : 26-12-04 13:04

Anders Lund wrote:

> "Gmail invitations donorer" :)

better yet. hermed bruger vi den ;)

--
Best regards
Michel Christensen

Fra : Anders Lund

Dato : 26-12-04 13:21

Michel Christensen wrote:
> better yet. hermed bruger vi den ;)

Cool... og der er allerede 22 invitationer!

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Stefan Holm

Dato : 26-12-04 13:44

Michel Christensen <mc@fjerntheboomerang.org> writes:

> better yet. hermed bruger vi den ;)

Kan du ikke smide et par bindestreger ind (og så mangler du et r i
'donoreRne')?

--
Stefan Holm
"He discovered electricity, and used it to

Fra : Michel Christensen

Dato : 26-12-04 18:16

Stefan Holm wrote:

> Kan du ikke smide et par bindestreger ind (og så mangler du et r i
> 'donoreRne')?

Mange tak for retstavningshjælpen. Kunne godt se den var gal med
donorerne - kunne bare ikke finde fejlen. bindestregerne - vil du have
dem ind i mellem invitations og donornerne?

--
Best regards
Michel Christensen

Fra : Stefan Holm

Dato : 26-12-04 18:47

Michel Christensen <mc@fjerntheboomerang.org> writes:

> bindestregerne - vil du have dem ind i mellem invitations og
> donornerne?

Det korrekte er så vidt jeg lige kan vurdere
'Gmail-invitations-donorerne' (eller bare 'invitationsdonorerne' -
hvis det sidste ord er for langt og klodset kan en omformulering som
fx 'donorer af (Gmail-)invitationer' bruges).

--
Stefan Holm
"I mapped your genome, Wally."

Fra : Michel Christensen

Dato : 26-12-04 12:59

Andersen (3650) wrote:

> Bidragyder - ifgl. Gyldendals røde

ih, mange tak :)

--
Best regards
Michel Christensen

Fra : John Frandsen

Dato : 26-12-04 16:19

> Iøvrigt; hvis folk har invites i overskud, er de velkomne til at kigge på
> http://theboomerang.org/gmail/how.php :)

Et rigtigt godt 'initiv'!!
Men jeg har lagt tre invites i puljen for nogle timer siden, og de er ikke
dukket op... Er siden 'gået i stå' eller er jeg bare for utålmodig

Mvh John

Fra : Anders Lund

Dato : 26-12-04 16:36

John Frandsen wrote:
> Men jeg har lagt tre invites i puljen for nogle timer siden, og de er ikke
> dukket op... Er siden 'gået i stå' eller er jeg bare for utålmodig

Der stod noget med at de blev kontorlleret manuelt... så det er nok
tålmodighed du skal have.... :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : John Frandsen

Dato : 26-12-04 17:03

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> Der stod noget med at de blev kontorlleret manuelt... så det er nok
> tålmodighed du skal have.... :)

Hæ... Og måske et læsekursus, for det havde jeg ikke li'e fanget i farten

Mvh John

Fra : Michel Christensen

Dato : 26-12-04 18:20

John Frandsen wrote:
> [...]
> Men jeg har lagt tre invites i puljen for nogle timer siden, og de er ikke
> dukket op... Er siden 'gået i stå' eller er jeg bare for utålmodig

Det kører indtil videre lidt manuelt, indtil jeg får noget mysql/php op
at køre. Dine invites er talt med i puljen nu :)

Hvis folk iøvrigt har forslag til forbedringer (f.eks. såsom at det skal
automatiseres bedre) så skal I være velkomne til at slå en mail sammen
til gmail at loop-back dot org.

--
Best regards
Michel Christensen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 26-12-04 21:16

"John Frandsen" <min@helt.egen> skrev i en meddelelse
> Så fik jeg endnu 4 invites, og hvis du er interesseret i at modtage en
> af dem,

Du skal da prøve pm du kan sælge dem se

*LOL*
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : John Frandsen

Dato : 26-12-04 22:09

"Ivan V. Klattrup" <nyhedsgruppespam@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Du skal da prøve pm du kan sælge dem se

Ivan for helvede!!!
Kunne du ikke have sagt det lidt tidligere...
Nu har jeg foreløbig foræret 6 stk. væk... Jeg kunne måske have været
formuende nu!

Gad nok vide hvornår virkeligheden hopper op og rammer ham i panden

Mvh John

Fra : Michel Christensen

Dato : 26-12-04 23:28

Ivan V. Klattrup wrote:
> Du skal da prøve pm du kan sælge dem se

Hvordan er det nu lige man i TB bruger et news:link?

--
Best regards
Michel Christensen