Andebryster i ovn
Fra : Lau

Dato : 24-12-04 13:31

Hej NG

Jeg har ansvaret for at lave anden i år, så for at gøre det lettere har jeg
købt, andebryster istedet for ikke at skulle stå med parteringen i sidste
øjeblik. Jeg har lagt æbler og svedsker i bunden af en bradepande og så
placeret andebrysterne på en rist ovenpå (skindet saltet og ridstet i) , men
nu er spørgsmålet hvordan jeg skal stegen den. Jeg har kun en opskrift på
hvordan man laver den på stegepande, men jeg vil meget gerne lave den i
ovnen.

På forhånd tak og God jul

--
Lau
___,

/ \

Fra : Kim Jensen

Dato : 24-12-04 14:35

Lau wrote:
> [...]
> skal stegen den. Jeg har kun en opskrift på hvordan man laver den på
> stegepande, men jeg vil meget gerne lave den i ovnen.

Måske kan dette link lede dig på vej:
http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=18090&Andebryst%20stegt%20i%20ovn

Og her fandt jeg det:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=andebryst+i+ovn&meta=