lydkort giver "fejl10". Hvad er det?
Fra : Rasmus Carlsen

Dato : 23-12-04 19:51

Efter en formattering af HD virker mine højtalere ikke. Jeg installerede
lydkortet med den medfølgende driver, men maskinen påstår, den ikke er
installeret korrekt. Jeg har prøvet at opdatere kortet via windos update,
men så spytter den denne meddelelse ud: "Enheden kan ikke starte. Fejl(10)".

Nogen ideer?

ras

Rasmus Carlsen
www.carlsenskontor.dk

Fra : Sander

Dato : 23-12-04 23:09

Prøv at hente driveren fra producentens hjemmeside og installer den istedet,
har været ude for på Asus mb, at den medfølgende driver ikke virkede, og
omvendt
at det kun var den medfølgende der er brugbar.

Sander.