Apple Wireless Keyboard til både pc og mac
Fra : MJ

Dato : 23-12-04 19:00

Har købt flg.
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkstore.woa/90310/wo/EM4gX99XFN4e3C8NZhL1KentnaN/1.0.11.1.0.6.10

Og tænkte om jeg måske kunne bruge det både til min powerbook og min pc ??

Er der noget jeg skal være opmærksom på. i den forbindelse

Morten

Fra : DaaN

Dato : 23-12-04 19:27

Hmm.. Tror du har linket til noget vrøvl

Fra : Jasper

Dato : 23-12-04 22:01

On 2004-12-23 19:00:13 +0100, "MJ" <souly@takeoutcity.dk> said:

> [...]
> pc ??
>
> Er der noget jeg skal være opmærksom på. i den forbindelse

Jeg har med succes brugt dem til min PC. Der mangler bare de
Windowsspecifikke taster og naturligvis en ekstra knap. Og du skal være
opmærksom på, at du skal parre mus og tastatur med hhv. PB og PC hver
gang du skifter.

/Jasper