ram opgradering
Fra : Peter

Dato : 23-12-04 17:38

Hej,
Jeg har en gammel computer som godt kunne bruge lidt mere RAM. Der er
tale om et ECS K7S5A (rev 1.x) bundkort, see evt.
http://www.ocworkbench.com/2002/ecs/k7s5aguide/ABOUT%20THE%20K7S5A%20BOARD.htm

Der sidder pt. 512 MB pc2100 i (2 klodser af 256 MB hver). Jeg kunne så
godt tænke mig at høre om der vil være problemer i at tage den ene klods
ud og i stedet for sætte et styk samsung DDR-SDRAM PC2700 (166 MHz),
partnummer M3 68L6423CTL-CB3 i ?

-p

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-12-04 20:20

Peter wrote:
> [...]
> så godt tænke mig at høre om der vil være problemer i at tage den ene
> klods ud og i stedet for sætte et styk samsung DDR-SDRAM PC2700 (166

Næh - den skulle kunne klare op til 1 gb fordelt på to blokke.

Men PC2700 blokken vil "kun" køre som PC2100 ligesom den anden blok......

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk