Friends Complete Box: Hvor skrabet er den ~
Fra : Mr. Sejersen

Dato : 23-12-04 15:17

Tør man spørge hvor skrabet at den Friends Complete Box egentlig er ?
Trodsalt, den indeholder kun 30 DVD´ere.
Når jeg har fået Season 9+10 hjem som Reg-1, så har jeg 40 DVD´ere
stående på hylden.

Sejersen.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 23-12-04 15:31

"Mr. Sejersen" <tjotjaehem[REMOVE]@yahoo.com> writes:

> Tør man spørge hvor skrabet at den Friends Complete Box egentlig er ?
> Trodsalt, den indeholder kun 30 DVD´ere.

Der var ikke rigtig noget at skrive hjem om af ekstramateriale på de
første sæsoner - har det bedret sig siden?

Ellers:

236 afsnit a 23 minutter = 5428 minutter ~ 180 minutter pr DVD, når
det er er 30 DVD'er. Det giver mulighed for omkring 6 Mbps, hvilket
burde være godt nok til TV-produktioner - men bestemt ikke
super-kvalitet.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Roses are #FF0000,
The RockBear. ((^)) violets are #0000FF,

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 23-12-04 18:06

p4@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) wrote in

> [...]
> det er er 30 DVD'er. Det giver mulighed for omkring 6 Mbps, hvilket
> burde være godt nok til TV-produktioner - men bestemt ikke

Reg-1'erne har forbedret sig sæson for sæson med ekstras.
Det er bare synd at det tog dem så lang tid at komme i tanke
om at der også skulle bloopers med, for de kom først på fra
Season 6.

Sejersen.