Madrid. Bil-leje og køretur til Malaga
Fra : Henning Terkelsen

Dato : 23-12-04 10:38

Hej
Vi skal en tur til Malaga til sommer , men har valgt at flyve til Madrid
(mulighed for bonus-rejse ).
Vi planlægger at leje en bil i Madrid og kører til Malaga og retur.

Jeg har "googlet" efter tilbud på billeje og seværdigheder på turen, og har
selvfølgeligt fundet en masse.
men jeg efterlyser erfaringer fra gruppen, da dette vil være bedre en
alverdens reklame hjemmesider

på forhånd tak

God jul og venlig hilsen

Terkelsen

Fra : bj

Dato : 23-12-04 11:30

"Henning Terkelsen" <ht@mpitech.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> har
> selvfølgeligt fundet en masse.
> men jeg efterlyser erfaringer fra gruppen, da dette vil være bedre en

Et godt et i hvert tilfælde IKKE at leje en bil ved udlejningsbureauerne i
lufthavnen medmindre prisen er underordnet. Men ud fra dit spørgsmål går jeg
ud fra at du gerne vil leje billigst muligt. Hver opmærksom på hvilken type
bil du gerne vil leje, husk forsikring (og af skade bliver man klog, hørt
fra en ven. Tag et par billeder af bilens tilstand inden i sætter jer i den
og kører, det kan spare jeg for en masse problemer i tilfælde af, at I
forsøges at blive bondefanget), hvor meget benzin pr. km. og så videre.
'
Der er sikkert flere med gode råd, men hvilket biludlejningsfirma I skal
vælge kan jeg ikke hjælpe med.

Håber det lykkes og god tur.

glædelig jul

bj

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 23-12-04 15:17

Vi plejer i Malaga at leje hos DK-biler. Vi synes vi er blevet godt
behandlet, og de taler også dansk. Om man kan leje fra Madrid ved jeg ikke,
se:
http://www.dk-biler.com/

VH BA