internet uden linie betaling?
Fra : Eric

Dato : 22-12-04 23:17

TDC har lukket min telefon, ved ikke lige hvornår, kan godt være flere
måneder siden, men mit netexpress (også TDC) fungerer stadig og jeg har
tilsyneladende ikke betalt fastnet siden 100504.

Så vidt jeg har forstået er TDC Netexpress og TDC fastnet 2 forskellige
selskaber.

Nogen der ved om dette kan fortsætte? <-- det egentlige spørgsmål

(lange kedelig forklaring)
Jeg har om-adresseret min post for et halv års tid siden og regninger fra
TDC Netexpress er korrekt om-adresseret, men TDC fastnet regninger er
ikke dukket op, og åbenbart ikke røget retur, de har ihvertfald ikke
givet nogen respons.
Som ses af min kontoudtog har jeg betalt mit bredbånd rettidigt, men
altså overset manglende opkrævning på fastnet (ved ikke om det er min
pligt at holde øje med dette)

040204 TDC 86****** linie 03.02 -444,01
100204 TDC Mobil 10.02 -234,84
050304 TDC Internet 05.03 -1.050,00
100504 TDC 86****** linie 10.05 -460,71
010604 TDC Internet 28.05 -1.059,00
290704 TDC Mobil 28.07 -117,75
310804 TDC Internet 30.08 -1.077,00
291004 TDC Mobil 29.10 -116,09
061204 TDC Internet 03.12 -1.077,00

Da det selvfølgelig er en klar fejl fra TDC eller Post Danmark, kunne jeg
sikkert få det rettet med det samme, men på den anden side har jeg ikke
brug for fastnet telefoni så hvis jeg kan holde den gående er det jo helt
fint

Mhv
Eric