Hjemmelavet Gajolvodka??
Fra : Jimmy

Dato : 22-12-04 19:54

Hej

Der har på intet tidspunkt været nævnt ordet "gajol" i denne gruppe ifølge
Google, så hermed spørgsmålet:

Kan man lave sin egen Gajolvodka?
Hvis ja, hvilke Gajol kan man bruge og hvor meget til en flaske vodka?

Mvh
Jimmy

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 22-12-04 23:45

On Wed, 22 Dec 2004 19:53:55 +0100, "Jimmy" <bla@bla.bla> wrote:

>Hej
>
>Der har på intet tidspunkt været nævnt ordet "gajol" i denne gruppe ifølge
>Google, så hermed spørgsmålet:
>
>Kan man lave sin egen Gajolvodka?

sikkert

>Hvis ja, hvilke Gajol kan man bruge

Flasken er blå som Blå Gajol, mit gæt vil være Blå Gajol

>og hvor meget til en flaske vodka?

Prøv dig frem. Bliver den for tyk fortynder du, bliver den for tynd
hælder du en pakke mere i.

Fra : Jørgen Hess

Dato : 27-12-04 11:21

<jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> sikkert

> Flasken er blå som Blå Gajol, mit gæt vil være Blå Gajol

> Prøv dig frem. Bliver den for tyk fortynder du, bliver den for tynd
> hælder du en pakke mere i.
Der HAR engang for laaang tid siden været en tråd om shots. Her fandt man ud af
at det faktisk var umuligt at lave gajolshots, det blev til noget geléklump
agtigt noget. Gruppen blev vist enige om at originalen må været fremstillet på
lidt andre råvarer end til lakridspastillen gajol.
Mener i øvrigt tråden havde flere forslag med forskellige bolcher.
mvh
Jørgen