T630 screensaver kode?
Fra : Ivan

Dato : 22-12-04 17:11

Kan man smide en kode på en t630, som så skal tastes når man skal bruge den?
Altså en screensaver kode?

Ivan G

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 22-12-04 23:46

"Ivan" <spørg@gruppen.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man smide en kode på en t630, som så skal tastes når man skal bruge
> den? Altså en screensaver kode?
>

> Ivan G

JA - jeg kender ikke en model nyere end T68, men der kan du i det mindste
sætte den til at kræve pin-kode når tastaturet låses op.
Måske en ide ?

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : Ivan

Dato : 23-12-04 00:05

> JA - jeg kender ikke en model nyere end T68, men der kan du i det mindste
> sætte den til at kræve pin-kode når tastaturet låses op.
> Måske en ide ?

Lige nøjagtigt det jeg gerne vil....men kan ikke finde funktionen. Min
"gamle" Siemens S55 kunne.....Skulle en t630 ikke kunne? Har været Manualen
igennem uden held...

Fra : Kim

Dato : 23-12-04 09:13

> Lige nøjagtigt det jeg gerne vil....men kan ikke finde funktionen. Min
> "gamle" Siemens S55 kunne.....Skulle en t630 ikke kunne? Har været
> Manualen igennem uden held...
Opsætning/låse/telefonlås.
Er det ikke den du leder efter ?

Mvh, Kim

Fra : Ivan

Dato : 23-12-04 11:11

> Opsætning/låse/telefonlås.
> Er det ikke den du leder efter ?

Den har jeg rodet med.....det er kun til når der skiftes sim-kort.....