Oksefilet hvilket tilbehør??
Fra : Heidi B.

Dato : 22-12-04 16:29

Ja. Vi har gjort et godt køb og har købt en oksefilet til nytårsaften, men
nu kan vi ikke blive enig om hvad vi skal have til. Manden vil have
skiveskåren kartofler og bearnaise (tror det staves sådan), men det synes
jeg man altid får.
Så kom med nogen forslag.
Hvad med desert og forret hvad ville passe sig??
Vi blive 4 voksne og 2 børn, der spises alt.

--
Hilsen
Heidi B.

Fra : Heidi

Dato : 22-12-04 16:31

Heidi B. wrote:
> [...]
> Så kom med nogen forslag.
> Hvad med desert og forret hvad ville passe sig??
> Vi blive 4 voksne og 2 børn, der spises alt.

I Tinas mad i går lavede hun saltbagte kartofler til - de så gode ud.
Kig her http://www.dr.dk/mad/opskrift.asp?inpOpskriftid=1264

--
Heidi

Fra : Heidi B.

Dato : 22-12-04 16:55

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev i en meddelelse
..

> I Tinas mad i går lavede hun saltbagte kartofler til - de så gode ud.
> Kig her http://www.dr.dk/mad/opskrift.asp?inpOpskriftid=1264
>
> --
> Heidi

Ja det lyder egentlig meget godt, men skal oksefilet hvile i en time?? Eller
hvordan klare man lige den, da kartofler og kød bestemt ikke skal have samme
temperatur??

--
Hilsen
Heidi B.

Fra : mcloud

Dato : 22-12-04 18:47

Hej og Glædelig Jul
Hvad med bagte rodfrugter og svampe ,evt bønner svøbt i bacon og en god
kraftig rødvinssauce.
mvh mcloud