Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HPkameraer
Fra : Kaj

Dato : 22-12-04 15:47

Jeg har lige læst om dårlige erfaringeer med HPs kameraer. Gælder det mon
også R707?
Er der nogen som ved noget om det?

mvh
Kaj

---

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-12-04 16:08

Kaj wrote:
> Jeg har lige læst om dårlige erfaringeer med HPs kameraer. Gælder det
> mon også R707?
> Er der nogen som ved noget om det?

Det gælder primært de lidt ældre modeller.

De allernyeste skulle være rimelige.

Men jeg kender dem kun af omtale, så jeg kan ikke komme med erfaringer......

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 22-12-04 16:31

On Wed, 22 Dec 2004 15:46:56 +0100, "Kaj" <kasor@webspeed.dk> wrote:

>Jeg har lige læst om dårlige erfaringeer med HPs kameraer. Gælder det mon
>også R707?
>Er der nogen som ved noget om det?

Som allerede nævnt er det fortrinsvis de ældre modelle, der havde et
batteriproblem. R707 har fået rimelig gode anmeldelser flere steder
(prisen taget i betragtning), og mht. batterierne (Li-Ion) skrev
DPreview.com:
" In our tests battery life with the supplied rechargeable was
excellent."

Digitalmagasinet.dk, der for øvrigt var ret begejstret for R707,
testede ikke decideret batteritiden, men fik 160 billeder ud af én
opladning inkl. deres roden rundt i menuerne. Til sammenligning fik de
190 billeder ud af et Ixus 400 med tændt display.

Lars

Fra : Ole Baun

Dato : 22-12-04 22:00

"Kaj" skrev i en meddelelse
> Jeg har lige læst om dårlige erfaringeer med HPs kameraer. Gælder det mon
> [...]

Jeg er glad for mit HP R707.

Du kan fx. prøve at læse her:

http://www.digitalmagasinet.dk/showarticle.asp?ART=/artikler/037_hp707_ixus5
00/