Pigerne på gulvet...
Fra : Rigor Mortis

Dato : 22-12-04 12:24

Der kører en sang i radioen af og til.

Jeg kan ikke huske hvad den hedder, men der bliver sunget et omkvæd noget i
stil med dette:

Pigerne på gulvet, de elsker vores krop

De synes den er flot, den er tip top...

Og så et eller med en cigar og pigerne elsker dem for de penge de har.

Jeg har fået den på hjernen... Eller i hvert fald det af den jeg kan huske
af den...

Kan nogen hjælpe med lidt flere oplysninger?
--
RM

Fra : Sune Salminen

Dato : 22-12-04 12:30

Rigor Mortis wrote:
> [...]
> huske af den...
>
> Kan nogen hjælpe med lidt flere oplysninger?

Det er bikstok røgsystem!!

www.bikstok.dk - du kan se videoen (grineren video) hvis du følger
linken til deres pladeselskab.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Sune Salminen

Dato : 22-12-04 12:35

Sune Salminen wrote:

> Det er bikstok røgsystem!!
>
> www.bikstok.dk - du kan se videoen (grineren video) hvis du følger
> linken til deres pladeselskab.

Det er ikke så nemt at finde den inde på deres site, men den er her et
sted:

http://www.copenhagenrecords.dk/

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Rigor Mortis

Dato : 22-12-04 13:45

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> Det er bikstok røgsystem!!
>
> www.bikstok.dk - du kan se videoen (grineren video) hvis du følger linken
> til deres pladeselskab.

Tak for hjælpen...

Det er fedt.

Jeg har researchet lidt og har fundet frem til følgende omkvæd:

Pigerne på gulvet de elsker vores krop
De synes den flot, den er tiptop

De hører bikstok sound og gi'r den op
Vi spiller så længe der er koner nok

Pigerne på gulvet, de kan li' vores cigar
De elsker os og de penge vi har

De hører bikstok sound, så' de klar
Blæs buggi, eagger og phar-far

Og så forstår man lige pludselig det hele meget bedre...
--
RM

Fra : Sune Salminen

Dato : 22-12-04 13:49

Rigor Mortis wrote:
> [...]
>
> De hører bikstok sound, så' de klar
> Blæs buggi, eagger og phar-far
>

> Og så forstår man lige pludselig det hele meget bedre...

Haha, ja. Jeg glæder mig meget til at høre mere.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Henrik 'Egern' Jense~

Dato : 22-12-04 12:35

Rigor Mortis skrev i en meddelelse...
> Der kører en sang i radioen af og til.

Hvor kører den hen?

> [...]
> De synes den er flot, den er tip top...
> Og så et eller med en cigar og pigerne elsker dem for de penge de har.

Ja........ det er rigtigt.........

> Jeg har fået den på hjernen... Eller i hvert fald det af den jeg kan huske
> af den...

Den er også rigtig god.... Jeg tror, at de bliver rigtig populære, når deres
album kommer ud til næste år.
Dancehall/Reggae er jo kommet ind i varmen hos os forbrugere af musik.

> Kan nogen hjælpe med lidt flere oplysninger?

De hedder Bigstok Røgsystem, og singlen hedder "Cigar".
Yderligere info kan du finde her: http://www.bikstok.dk/index2.htm
Ellers så spørg igen ....

-- HEJ
.................i øvrigt mener jeg, at dk.spil.computer bør
nedlægges!!!.............

Fra : Propellen

Dato : 22-12-04 21:42

Henrik 'Egern' Jensen wrote:

> De hedder Bigstok Røgsystem, og singlen hedder "Cigar".
> Yderligere info kan du finde her: http://www.bikstok.dk/index2.htm
> Ellers så spørg igen ....

Og Little T. *Natasha/Natasja Saad* rapper med. (tidligere No Name
Requested) Fårk hun rapper altså for alt for sejt. Hun skulle være ude
med en 12" vinyl, men er ikke lykkedes at finde den.

--
/Prop

"If you're a lame brain, then you're lame brain.
I can't help that" - Tori Amos