Innvendig høyde i campingvogner
Fra : spamfillter

Dato : 21-12-04 19:50

I mangel av en norsk nyhetsgruppe drister jeg meg til å spørre dere
danske campingeksperter. Vi har en gammel ombygd Ford Transit som
begynner å bli for liten når vi reiser mer enn 2 stk. (Dvs. bilen er
like stor - det er barna som er blitt større!) I den anledning er jeg på
jakt etter en brukt campingvogn som tenkes brukt som et supplement på
lengre ferieturer. Problemet med alle gamle campingvogner jeg har sett
er den lave tak(loft)høyden - jeg er 1,94 selv og det hadde i det minste
vært behagelig om det var 1cm klaring. Av nyere (og for dyre) vogner har
jeg funnet ut at de fleste Knaus-modeller har 2 meters innvendig høyde.
Hvilke merker skal jeg se etter dersom jeg skal ha en 85-90 årsmodell
campingvogn?

med vennlig hilsen
Svein
www.hovik.com

Svar gjerne også til svein snabel-a hovik punktum com.

Fra : Sten Bo

Dato : 22-12-04 10:45

"spamfillter" <""svein\"@(spamfillter)hovik.com"> skrev i en meddelelse
>I mangel av en norsk

Hejsa

Du har også en mulighed her http://home.no/camping/index.html det er ikke
en nyhedsgr. men der ar da et forum

Hilsen StenBo

Fra : Sten Bo

Dato : 22-12-04 10:50

> "spamfillter" <""svein\"@(spamfillter)hovik.com"> skrev i en meddelelse
>

> Hejsa
>
> Du har også en mulighed her http://home.no/camping/index.html det er ikke
> en nyhedsgr. men der ar da et forum

For søren, virker forum ikke? Der sker ikke noget her. Beklager hvis.

Sten Bo

Fra : Steen Larsen

Dato : 22-12-04 11:07

Sten Bo wrote:
> "Sten Bo" <fjerngoss@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> For søren, virker forum ikke? Der sker ikke noget her. Beklager hvis.

Hej Sten

Jo det virker godt nok men de kræver en del tålmodighed jeg var også
lige ved at opgive trods 2mbit forbindelse. :)

--
MVH Steen Larsen
Søndergade 14

Fra : Sten Bo

Dato : 22-12-04 23:58

"Steen Larsen" <dsl175340@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Sten
>
> Jo det virker godt nok men de kræver en del tålmodighed jeg var også lige
> ved at opgive trods 2mbit forbindelse. :)

Ja og n u er det også her, som lyn og torden - men til gengæld måtte jeg
pille min ruter fra - den er pludselig bleven mysytisk. Ingen hul i gennem.
Jeg har lige, en uge siden, for 2´gang - efter en formatering lagt sp2 ind
og oplever en masse mystiske langsommeliggedder. Jeg ku i formiddags
pludselig ikke komme på nettet og sku nu se om hundene har gnavet i
ormegården under skrivebordet. Hvorfor er der mest hyggeligt i pc varme på
daggamle fusser?

Og så er det alle de filtre, der opdaterer sig af sig selv - gu ved hvad de
pludselig ikke ka li - der så blir rettet ved næste opdatering. efter man
selv har bøvlet et par timer. Vi kørte efter format ca. en uge uden
Ad-Aware og Ad vagt lagt ind og da den endelig kom på, var der 93 spioner,
heraf 17 der betegnedes som "alvorlige". Det er en familie Pc der også
bruges af teenagere. Ad-Wagt lukker ned for sitet hvis der forsøges at lægge
noget kendt ind - men jeg plejer da at ku se når det sker og være nådig,
hvis det passer sig.

Hilsen
Sten Bo - Hikkelsen