OH MY GOD!!!!
Fra : Martin Ohlsson

Dato : 21-12-04 19:08

http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/xxx-stateoftheunion/

Jeg faldt lige over denne trailer!!

XXX 2 ?? OH MY GOD!

Andre kommentarer har jeg ikke..

Mvh. Martin

Fra : Anders Houmark

Dato : 21-12-04 20:00

Martin Ohlsson wrote:
> http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/xxx-stateoftheunion/
>
> Jeg faldt lige over denne trailer!!
>
> XXX 2 ?? OH MY GOD!
>
> Andre kommentarer har jeg ikke..

Hahah det kan kun blive godt... Med Ice Cool og Exibit (synes jeg det
lignede) I samme film.. Yeaaaah man.. Så skal der sikkert lige laves en rap
battle inde midt i filmen eller lign..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Mogens L

Dato : 21-12-04 20:13

Fint med mig, jeg blev underholdt fint af etteren, denne her ser da også ud
til at bestå af samme skønne hjernedøde underholdning.

Mogens L

"live long and prosper"

Fra : Kong Kent

Dato : 21-12-04 20:50

> Fint med mig, jeg blev underholdt fint af etteren, denne her ser da også
ud
> til at bestå af samme skønne hjernedøde underholdning.

hehe... har aldrig fået set 1'eren, og skal nok heller ikke vente i kø for
at få billet til midnatspremieren på 2'eren. Traileren er godt fyldt med
klichéer og genbrug af special effects. Den flopper stort. Men ikke i USA,
for der er isterningen og udstillingen store i musikverdenen, og det skal
nok få de unge ind i sæderne med popcorn etc.

Men for f*nden hvor ser den elendig ud! *LOL*

--
Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 21-12-04 22:31

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote in message

> [...]
> nok få de unge ind i sæderne med popcorn etc.
>
> Men for f*nden hvor ser den elendig ud! *LOL*

Det aller værste er at denne film ikke engang holder kontinuiteten fra
1'eren.

Tripple X var navnet på Vin Diesels figur da han havde 3 X'er i nakken. Den
mand kan i det mindste dele en god gedigen omgang øretæver ud. Nu er det
pludselig blevet et crime-crimefighter system hvor Isterningen får at vide
"You are the new Tripple X".... (!?)

De kunne i det mindste ha ladet Vin Diesel brage lidt derudaf igen i en 2'er
for at holde noget af stilen. Nu er alt simpelthen bare ødelagt

Det er generelt at Vin Diesel's film bliver "ødelagt" hvis man kan kalde det
det, med en 2'er.

Pitch Black var underholdende Alien/gys parodi med Vin Diesel. Den ejes på
DVD nu
Riddick var simpelthen bare imho en stor underminering af universet i Pitch
Black

Fast and the Furious var sjov drengerøvs underholdning med Vin Diesel.
2 Fast 2 Furious - tja.. gentagelse og ellers en god ruinering af conceptet

TrippleX - god hjernedød underholdning med Vin Diesel
TrippleX 2 (!) - ingen Vin Diesel... intet at komme efter ville jeg mene.

Mvh. Martin

Fra : Morten Bowman

Dato : 28-12-04 14:51

>TrippleX - god hjernedød underholdning med Vin Diesel
>TrippleX 2 (!) - ingen Vin Diesel... intet at komme efter ville jeg mene.

Jeg er sådan set enig, men konceptet er åbenbart at de vælger en fange der
passer til opgaven og denne vil være ny fra film til film.
Idéen kan være god nok og det ser da ud til at være ok underholdning - men
heller ikke mere.

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 22-12-04 11:06

>isterningen og udstillingen store i musikverdenen

HAHA, jeg griner stadig over den efter 5 min.

Mvh Martin Sjøstrand