LG 8138
Fra : Christian Catu

Dato : 21-12-04 16:58

Hejsa
Jeg har lige været ude at købee en serie 3 telefoner til familien. Jeg har
købt 2 LG 8120'ere og 2 LG 8138'ere. Ville egentlig have haft SE Z1010, men
3 manden sagde at han synes det var et problem at den kun havde 4 MB intern
hukommelse, så jeg valgte de andre

Er der nogen der keder et sted vi kan hente noget grafik til disse, da de
jo i sagens natur lignere hinanden en del?

Fra : Guru

Dato : 22-12-04 06:29

Z1010 har 4 MB intern hukommelse, men 32 ekstra medfølger på Memorystick.
Disse kan udskiftes med op til 128 MB = 132. Rygter siger stadig at 256
(260) går an. Telefonen er lidt klodset, men den har ingen antenne. Den har
dog Bluetooth.

8120 har 32 MB intern hukommelse og det er dét - 0 mulighed for udvidelse.
Telefonen er den mindste 3-telefon, men den har til gengæld antenne og ingen
Bluetooth.

Jeg er glad for min Z1010 (132 MB) og min kæreste er også for sin (36 MB.)
Vi har også kun gode erfaringer med 3 - dækning, service osv. Men nu
befinder vi os også mest i en storby med både dækning og 3-butik.

Ovenstående er naturligvis ikke svar på dit spørgsmål, men jeg synes bare,
der er ting, som sælgeren ikke har fortalt dig.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 22-12-04 13:04

"Guru" <Ingen@her.mail> wrote in message
> [...]
> Disse kan udskiftes med op til 128 MB = 132. Rygter siger stadig at 256
> (260) går an. Telefonen er lidt klodset, men den har ingen antenne. Den

Hvis man skal nævne Z1010's største problem er det placeringen af kameraet
jeg er normalt stor S/E fan.. men det gik helt galt..

ja jeg har haft den