T68i og underligt ikon
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 21-12-04 09:30

Hejsa

På min T68i er der pludselig dukket et sjovt 'ikon' frem lige under
den 'plads' hvor brevet for modtaget SMS plejer at komme. Ikonet
ligner et brev, men med et snabel-w hen over.

Hvaaeeh.. hvad er nu det?

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Guru

Dato : 21-12-04 10:43

Du har fået dig en voice message! *RTFM*

Fra : Cox

Dato : 21-12-04 14:06

On Tue, 21 Dec 2004 10:42:47 +0100, Guru wrote:

> Du har fået dig en voice message! *RTFM*

Næh, det betyder nu nok nærmere at han har fået en WAP push message. *RTFM*

Se side 62 i manualen (min er på engelsk, så sidenumrene passer måske ikke
hvis din er dansk).

TC

Fra : Guru

Dato : 21-12-04 15:10

Du har ret - jeg må jo være fuld. Jeg kiggede på
http://www.cellphones.ca/resources/manuals/sonyericsson_t68i.pdf på side 89,
da jeg ikke hverken ejer telefonen eller manualen. Jeg har læst forklaringen
på ikonet, som står netop oven over det adspurgte.
Min fejl - jeg beklager. Men jeg HAR dog læst manualen!

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 21-12-04 15:52

[...]

>Min fejl - jeg beklager. Men jeg HAR dog læst manualen!

det har jeg dog ikke, da jeg har mistet den.. men det skulle jeg jo
nok have startet med at skrive for at holde lynch-stemningen lidt
nede.. ;)

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk