Ikke jul den 24.
Fra : nospam

Dato : 20-12-04 18:53

Er der andre end mig, som ikke holder jul/juleaften?
Nogen ideer til hvor man går hen? (8000 C) Jeg vil gerne undgå juletræer,
julemad, julegaver etc. Og gider ikke hænge på en sumpet bodega...

Mike

Fra : Martin Bak

Dato : 20-12-04 19:01

"nospam" <nospam@kern.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nogen ideer til hvor man går hen? (8000 C) Jeg vil gerne undgå juletræer,
> julemad, julegaver etc. Og gider ikke hænge på en sumpet bodega...

Jeg tror du står overfor en svær udfordring, især hvis der heller ikke skal
være julemad.
Jeg kan ikke råde dig, men nok forstå dig. Jeg har lavet en sang om hvordan
man kan ha´ det i disse tider. Hør den på http://www.martinbak.dk/

Martin

Fra : nospam

Dato : 20-12-04 19:05

> [...]
> være julemad.
> Jeg kan ikke råde dig, men nok forstå dig. Jeg har lavet en sang om hvordan

OK, kan overleve lidt julemad - eller spise hjemme. Jeg er ikke deprimeret
eller noget. Gider bare ikke jul i år....

Fra : Jonas Kofod

Dato : 20-12-04 19:27

> [...]
> Nogen ideer til hvor man går hen? (8000 C) Jeg vil gerne undgå juletræer,
> julemad, julegaver etc. Og gider ikke hænge på en sumpet bodega...

Hvis d. 24 ikke er jul - så er det vel en normal aften.

Så kunne et godt bud jo være at lave hvad du ville på en hver anden aften.

Ikke at jeg ved hvad det er - men det plejer folk bare at kunne finde ud af
selv.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-12-04 20:16

"nospam" <nospam@kern.dk> skrev i en meddelelse
> Er der andre end mig, som ikke holder jul/juleaften?

ja

> Nogen ideer til hvor man går hen?
´
hvorfor skal man gå nogle steder hen, det er jo bare en ganske
almindelig aften ligesom alle andre aftener.
men måske skulle jeg installere linux på noget ledig harddiskplads
ligesom sidste år
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk