Pizza-sovs
Fra : Ian Matheson

Dato : 20-05-01 08:14

Når jeg laver pizza (Naturligvis i en Weber) plejer jeg at tage dåsetomater,
hvidlæg, frisk basilikum osv, blende det smamme, og direkte på pizza-bunden.
Hvad er fordelen ved at koge sovsen inden ???

God søndag i det gode vejr

www.matheson.dk

Fra : Jens Olsen

Dato : 20-05-01 09:02

"Ian Matheson" <ian@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
| hvidlæg, frisk basilikum osv, blende det smamme, og direkte på
pizza-bunden.
| Hvad er fordelen ved at koge sovsen inden ???

Hvad er en Weber?

M.v.h.
jens olsen

Fra : Hans Pedersen

Dato : 20-05-01 12:06

On Sun, 20 May 2001 10:02:17 +0200, "Jens Olsen" <dunja@mail.dk>
wrote:

>Hvad er en Weber?

Det er en kuglegrill, der er særlig dyr. Nok en slags prestige-ting
for haveejere.

--
Hans Pedersen
ICQ# 9178476

Fra : Esben

Dato : 25-07-01 01:17

"Hans Pedersen" <nyhedsgrupper@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Det er en kuglegrill, der er særlig dyr. Nok en slags prestige-ting
> for haveejere.

Da jeg boede i Norge, havde vi mulighed for at handle (toldfrit skal det
lige siges) i en amerikansk butik, som bl.a. solgte Weber kuglegrille - for
2-300 kr. afhængigt af modellen. Man skulle ha slået sig ned som importør...

--
Esben

Fra : Jan Boegh

Dato : 25-07-01 09:16

"Hans Pedersen" <nyhedsgrupper@esenet.dk> wrote in message

> Det er en kuglegrill, der er særlig dyr. Nok en slags prestige-ting
> for haveejere.

Som til min store irritation faktisk ER bedre end den næsten lignende grill
købt til 300 Kr. Jeg ved ikke om det er placeringen af lufthullerne eller
hvad - men faktum er at kullene brænder langt jævnere i Weber'en.

mvh
Jan

Fra : Ian Matheson

Dato : 20-05-01 15:12

Weber er en kuglegrill, hvor det er muligt at stege med indirekte varme.
Den er nok lidt dyrere, men emaljeret, så den holder længere, så prisen
passer ok.
Maden bliver kanon go' i en Weber, kan absolut anbefales

Ian

Fra : Peter Westh

Dato : 20-05-01 11:51

> [...]
> hvidlæg, frisk basilikum osv, blende det smamme, og direkte på
pizza-bunden.
> Hvad er fordelen ved at koge sovsen inden ???

Mere smag, og eventuelt en mindre våd pizza.

MVH

Peter

Fra : Jan Boegh

Dato : 20-05-01 15:12

"Ian Matheson" <ian@email.dk> wrote in message
> Når jeg laver pizza (Naturligvis i en Weber) plejer jeg at tage
dåsetomater,

Er den god til pizza?
Bruger du en pizzasten eller en form for bakke. Ellers fiser dejen vel ned
gennem tremmerne i risten.

mvh
Jan

Fra : Ian Matheson

Dato : 20-05-01 15:17

Næ, jeg har fået en stenplade af en af mine venner, Sophus Betjentus, ca 1,6
cm tyk