PDA-Klient til GMail???
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 20-12-04 13:59

Hej, jeg er den lykkelige ejer af en gmail mail konto.

Men jeg har brug for at tjekke mailen på farten.

Jeg har en Nokia 9210i, men der kan man ikke ædre standart portene, så den
duer ikke...

Min SE T630 kan sættes op med de rigtige porte, men den vil stadigt ikke
hente / sende til / fra GMail.

Hvilke telefoner / pda's kan håndtere GMail???

Henrik

Fra : Anders Lund

Dato : 20-12-04 22:53

Henrik (Silkeborg) wrote:
> Jeg har en Nokia 9210i, men der kan man ikke ædre standart portene, så den
> duer ikke...

Jeg kender ikke din telefon, men kan du ikke se om du kan skrive
adressen sådan: "pop.gmail.com:995". Det er en normal måde at skrive
hvilken port man vil have og måske er det sådan din telefon vil have det.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk