Gmail - uddeling af invites (9 tilbage)
Fra : Anders Lund

Dato : 20-12-04 12:13

Hej Alle

Så har Google uddelt nogle flere invites, så hvis man gerne vil
prøve Gmail (www.gmail.com), så skriv en mail til mig med navn og
e-mail adresse, så sender jeg dig en invitation. Jeg har på
nuværende tidspunkt 9 tilbage.

Mvh
Anders

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 20-12-04 16:17

"Anders Lund" <anderslund@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Mail sendt med ønsket om 1.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam dot dk

Fra : Anders Lund

Dato : 21-12-04 14:51

Anders Lund wrote:

> [...]
> prøve Gmail (www.gmail.com), så skriv en mail til mig med navn og
> e-mail adresse, så sender jeg dig en invitation. Jeg har på

Og der blev den sidste invite sendt... Fortsat god jul og husk at dele
ud til andre, hvis i kommer til at ligge inde med nogle. :)

Mvh
Anders

Fra : Bo

Dato : 22-12-04 10:56

Anders Lund wrote:

> [...]

Og der blev den sidste invite sendt... Fortsat god jul og husk at dele
ud til andre, hvis i kommer til at ligge inde med nogle. :)

Jeg har 4 nu, hvis der er interesse..............

Mvh Bo

Fra : Anders Lund

Dato : 23-12-04 10:35

Anders Lund wrote:
> Og der blev den sidste invite sendt... Fortsat god jul og husk at
dele
> ud til andre, hvis i kommer til at ligge inde med nogle. :)

Og hovsa, jeg modtog 5 nye invites - den første er allerede givet
væk, så jeg har 4 tilbage... I skriver bare navn og mail adresse i en
mail til mig, så får i en invite kode. :)

Mvh
Anders