Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
indramning af fotografier.
Fra : C. Poulsen

Dato : 19-12-04 21:04

Hej

Er der nogen der ved hvordan man indrammer et fotografi "rigtigt", når
man køber færdige rammer med passepartout så er alle sider lige brede,
men jeg har hørt at bunden af passepartouet skal være ca. 1,5 gange
bredere end toppen.

Og er det ens om det er et højformat billede end et bredformat !!! Kan
man evt beregne sig til hvad der er bedst til ens billede i forhold
til rammen.

Hvilken tape er bedst at bruge.

På forhånd tak

Carsten

Ps. Håber på et hurtigt svar, da det er julegaverne der skal være
færdige.

Fra : Ole Larsen

Dato : 19-12-04 22:32

C. Poulsen wrote:
> [...]
>
> På forhånd tak
>
> Carsten
>
> Ps. Håber på et hurtigt svar, da det er julegaverne der skal være

Har du prøvet det sted, du tidligere henviste til - de må da vide noget
om det:

"prøv www.xxxxxxxxxxx.dk de har alt i passepartoutskærer og syrefri
passepartoutkarton også stykker der er færdig skåret
Carsten"

Det er forøvrigt pudsigt - søger man på din mailadresse, får man også
adressen på en med samme navn som den daglige leder af www.xxxxxxxxxx.dk

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
19.12.04: 18 nye fotografiske billeder på:

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 19-12-04 22:42

Ole Larsen wrote:

> Det er forøvrigt pudsigt - søger man på din mailadresse, får man også
> adressen på en med samme navn som den daglige leder af www.xxxxxxxxxx.dk

Aha... en vaskeægte reklame-spamer, som skal dyppes i tjære og
fjer....

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen