Så var det derfor
Fra : J

Dato : 19-12-04 13:34

at lille Ludwig havde gemt sig, og ikke kom frem, selv om jeg kaldte og
kaldte.
Se mit indlæg nedenfor "når enden er god".

Da jeg havde siddet og nusset med ham et stykke tid, så gik jeg ned og gav
ham lidt mad, han spiste kun lidt, og jeg syntes han var så "slatten" på en
eller anden måde.

Jeg satte ham ned på gulvet og han gik ud til vandskålen, og så opdagede jeg
at han haltede. Så tog jeg ham op og kiggede på ham og følte ham efter, og
når jeg rører ved det venstre bagben nede ved poten, så hyler han. Jeg bar
ham på bakken og han tissede fint, og jeg kiggede under lys og med lup om
der sidder noget i poten, men jeg kan ikke se noget. Så nu er han puttet i
en kasse med lammeskind ved siden af radiatoren, og der ligger han så.

Vi havde en tid hos dyrlægen til onsdag, hvor han skulle tjekkes og
vaccineres og Laurits til kontrol, men det vil jeg lave om til en tid i
morgen.
Øv, jeg håber da ikke at det er Laurits der har bidt ham eller brækket noget
i den lille fod, det går jo lidt hårdt til når de slås. Lige nu går Laurits
forsigtigt rundt, han forstod godt at den lille ikke ville lege i dag. Så
han snusede bare til ham.

Jette

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 20-12-04 10:17

> [...]
> der sidder noget i poten, men jeg kan ikke se noget. Så nu er han puttet i
> en kasse med lammeskind ved siden af radiatoren, og der ligger han så.

Øøøv nej Stakkels lille mis. Jeg krydser fingre for, at det ikke er
alvorligt med ham.
Skriv endelig og fortæl, hvordan det gik hos Dr. Dyregod. Og nus missen
lidt ekstra fra mig.

Mange håbefulde hilsner fra Betina

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen