Epson Stylus CX3200 brok
Fra : Henning Lund

Dato : 19-12-04 12:14

Jeg har til DD udelukkende brugt uoriginale patroner til printeren, nu
pludselig idag vil den ikke printe ud mere, den skriver at der er en
error i den sorte patron, jeg skiftede patronen i fredags og har printet
ca 50 sider ud siden.
Nogen her i gruppen der har oplevet det samme ?

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg

Fra : Peter

Dato : 19-12-04 12:26

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> sider ud siden.
> Nogen her i gruppen der har oplevet det samme ?

Det er vel hvad der kan ske.
Jeg har selv den samme printer, og har ikke været udsat for det med den, men
min gamle HP printer lavede samme nummer med en original farve patron.
Heldigvis gjorde en anden printer hvor jeg havde købt patronen , det samme,
så jeg fik en bytter.

Peter B

Fra : Henning Lund

Dato : 19-12-04 13:23

Peter skrev:

> [...]
> farve patron. Heldigvis gjorde en anden printer hvor jeg havde købt
> patronen , det samme, så jeg fik en bytter.

Tjae, jeg prøvede at lænse patronen for nogle få dråber blæk, og så
fungerede den igen, huha den teknik er mange gange sær.