Spam!
Fra : Margit Olsen

Dato : 19-12-04 11:44

Jeg vil allerførst takke for alle de gode råd jeg fik om spam.
Men jeg kantaktede Telia, da jeg kom i tanke om, at de før havde hjulpet
mig og fik at vide at jeg kunne gå ind på:www. Twigger com og der kunne jeg
se mine mail og slette dem jeg ikke ville modtage. Og det var rigtig godt.
Det underlige er, at jeg faktisk ikke siden har modtaget nogle spam.
Mvh Margit

Fra : Christian Gram-Hanss~

Dato : 19-12-04 23:48

"Margit Olsen" <margitolsen@private.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> se mine mail og slette dem jeg ikke ville modtage. Og det var rigtig godt.
> Det underlige er, at jeg faktisk ikke siden har modtaget nogle spam.

Jeg har lige prøvet at gå ind på twigger og hente mine mails, men kan
ikke få den til at virke. Er der noget særligt man skal gøre? Er der en
mailadresse til twigger, så man kan skrive til dem og spørge?
Christian Gram-Hanssen

Fra : pm

Dato : 20-12-04 11:10

> [...]
> ikke få den til at virke. Er der noget særligt man skal gøre? Er der en
> mailadresse til twigger, så man kan skrive til dem og spørge?

Se her
http://www.eoffice.dk/readMail.asp

et godt alternativ

PM