Refill Epson Stylus C84
Fra : Kurt Pedersen

Dato : 19-12-04 11:05

Hej NG
Jeg har en Epson Stylus c84 print og har fået noget Sort blæk hjem til den.
Der er også anvisninger med til hvordan man genopfylder patronerne, men
ingen af patronerne ligner mine. Jeg er i tvivl om hvordan de skal
genopfyldes. Det drejer sig om patronerne T0442, T0443, T0444 og den sorte
patron T0431.
Er der et bestemt sted man skal lave hul? Er det oven på eller på siden af
patronen? Skal man lukke patronen efter opfyldning? Jeg har en resetter så
det problem skulle være løst. Kan jeg fylde den brugte patron og derefter
lagre den intil den skal bruges næste gang.

På forhånd tak

Kurt Pedersen

Fra : pederdynesen

Dato : 19-12-04 11:59

jeg vil lige sige at jeg har ødelagt min epson printer ved at bruge et
genopfyndnings sæt
måske fordi epson bruger en anden måde at sprøjte blækken ud på en alle
andre printer.
venlig hilsen peder min julegave ja en ny printer.

Fra : Kurt Pedersen

Dato : 19-12-04 13:15

Hej Peder
Ja, jeg kender godt problemet. Epsonblæk er langt mere tyndtflydende en hos
de andremærker og det er derfor kun helt specielle blække der dur. Mit har
jeg skaffet hjem via en tysk hjemmeside og min nabo har afprøvet det og
det virker fortrinligt.
mvh
Kurt