Glædelig Jul
Fra : Sten Bo

Dato : 18-12-04 13:03

Alle ønskes en rigtig glædelig jul og et godt nytår.

Hilsen og hygge

Sten bo

--
Her er en meget plat julehilsen og et godt argument for gasalarm og orden i
el installationerne i vognen.

Fra : phk

Dato : 18-12-04 13:59

> [...]
> Spis nu ikke for meget. http://www.knat.net/flash/juleflash.swf
> I skal ikke klikke på hvis i er sarte, så nu må i selv om det.

Den vagte stor lykke her i familien - ungerne var vilde med den og det var
deres far også :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-04 17:29

Ja man kan jo ikke kalde den for "forfriskende".........
men den skabte da noget grin og snak her i huset.

Mere god jul.
Mvh Steenk

Fra : Tommy Hansen

Dato : 18-12-04 18:33

> Alle ønskes en rigtig glædelig jul og et godt nytår.

Tak og i lige måde.

Tak også for det sjove link. Det er farligt med al den varme luft.

Det kun være at en enkelt person her i gruppen kunne tage ved lære af det

Hilsen Tommy

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 19-12-04 09:29

Et fremragende eksempel på, at det ikke kun er Verner som ikke helt fatter,
hvad denne gruppe går ud på!

Det er mig ubegribeligt, at det ikke er muligt at have et åbent debatforum,
uden at man enten skal overfaldes af mere eller mindre gale mennesker, eller
af utiltalende platheder.

Jeg synes ikke selv, at jeg lider af sarte nerver, men har et stort ønske
til alle:

En god og fredelig jul, efterfulgt af et lykkebringende nytår, hvor det vil
være muligt at bruge dette debatforum, som det er tænkt.

"Jamen du kan da bare lade være med at læse indlægene i debatgruppen" kunne
nogen så resonere.

Ja - men så er der jo ikke meget debat, vel ??

/Flemming U

Fra : Sten Bo

Dato : 19-12-04 11:53

"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
debatforum,
> uden at man enten skal overfaldes af mere eller mindre gale mennesker,

Glædelig Jul
Plat, helt som advaret. Din protest er noteret. Man skal dog gå imod
advarslen, foretage sig noget aktivt.
Begrundelsen var simpelthen velfærdsønsker i en frådsetid. Lad nu værd med
at foræde jer.

Altså, hvorfor kikkede du?

Hilsen Sten Bo

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 19-12-04 20:26

Hm.............

Så nu er gruppens indhold delt i det man skal kigge på og det man ikke skal
kigge på, fordi det ikke har noget med sagen at gøre. Eller.......?

Var det ikke nemmere at lade være med at sende det, som absolut intet har
med gruppens indhold at gøre ??

/Flemming U

Fra : Bufas

Dato : 19-12-04 22:28

> [...]
> kigge på, fordi det ikke har noget med sagen at gøre. Eller.......?
>
> Var det ikke nemmere at lade være med at sende det, som absolut intet har

Selvoptaget, navlebeskuende smagsdommeri.

Selv en julehilsen, som sikkert er ment positivt og reelt, kan man få en
større diskussion ud af i denne gruppe.
Hvem er du, der mener, at kunne bestemme hvad andre skriver af indhold i
deres signatur?
Hvad stod der i sidste linie under det platte (din vurdering) link i
signaturen?
Men du _ville_ måske forarges.
Det er ikke så sært, at jeres ven_hj sidder og griner i skægget.

Hilsen
Bufas.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 20-12-04 07:42

Flemming Udbjørg wrote:

> Var det ikke nemmere at lade være med at sende det, som absolut intet
> har med gruppens indhold at gøre ??

Nogle vil usenet - andre vil hygge med lidt socialt smalltalk!

vh
jan

Fra : Sten Bo

Dato : 20-12-04 08:48

> [...]
> kigge på, fordi det ikke har noget med sagen at gøre. Eller.......?
>
> Var det ikke nemmere at lade være med at sende det, som absolut intet har

Hej Flemming

Netetiketten råder folk til at være sobre.

Jeg tror såment ikke, at du er alene i vurderingen af emnet i linket.
Beklager.

Nu var det lige noget, der af nogen opfatterfattes upassende, pinligt, og af
andre kategoriseres som folkelige juleløjer.

Der var tidligere mange der satte en signatur med indhold under indlægget og
det er helt inden for reglerne, at emnet i signaturen ikke er inden for gr.s
område.
Ikke noget nyt i det.

Beklageligt at indholdet i gr. er så lille at man kan starte en debat på
grundlaget.

Denne debat burde ikke føres i gr, men flyttes til dk.admin.netikette, men
mon ikke vi skal lukke den her.

Fra min side EDO

Glædelig jul.

--
Mennesket har mulighed
for at glædes uden tal.

Fra : Hans Kurt Larsen

Dato : 20-12-04 10:15

Kære alle i ng. i ønskes en rigtig glædelig jul og godt nytår

Ønskes af Anne-Grethe og Hans Kurt

( husk at være god ved hinanden så går det meget bedre )

Fra : Jan Bøgh

Dato : 20-12-04 07:41

Sten Bo wrote:

> Begrundelsen var simpelthen velfærdsønsker i en frådsetid. Lad nu
> værd med at foræde jer.

Det er da godt nok OT, så det vil noget.

Men hvad pokker - krydderi på tilværelsen - det er da også meget sjovere
at køre i venstre side af vejen

vh
Jan

Fra : Sten Bo

Dato : 20-12-04 08:30

> Det er da godt nok OT, så det vil noget.
>
> Men hvad pokker - krydderi på tilværelsen - det er da også meget sjovere
> [...]

Ja, dette og alle foregående indlæg er OT, men ikke signaturen.

Beklager at der er så lille indhold i gr. at det tillægges den størrelse.

EDO

mvh Sten Bo

Fra : Sten Bo

Dato : 19-12-04 13:17

Beklager at jeg kom til at sende direkte
her er den

Fra : Tournesol

Dato : 20-12-04 07:24

Godmorgen

> Alle ønskes en rigtig glædelig jul og et godt nytår.

Rigtig glædelig jul og godt nytår til alle

Jeg ønsker julefred og hygge for jer alle og håber at vi får et rigtig godt
camping år i 2005.
Tak for alle de hyggelige stunder og alle de mange gode råd i løbet af året

Knus Henriette.