Manglende indlæg i binær gruppe og X-news
Fra : Tony

Dato : 18-12-04 11:24

Hej

Jeg har i et stykke tid oplevet at når indlæggene bliver over 1 dag gamle
begynder dele af indlæggene at falde ud.
Når xnews er sat op til at hente en række indlæg, kløjs den i et indlæg, og
stopper og markerer den del af indlægget med rødt spørgsmålstegn.

Kan jeg få xnews til at ignorere de dele af indlæg den ikke kan få fat i, og
bare fortsætte med næste del?

mvh

Tony

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 18-12-04 12:19

"Tony" <mynsterman@h0tmail.com> wrote in

> [...]
> spørgsmålstegn.
>
> Kan jeg få xnews til at ignorere de dele af indlæg den ikke kan få fat

Jeg plejer bare at gøre det at markere det før tegnet, tilføje
til Queue, markere det efter tegnet og tilføje det til Queue
også. Så samles det til en enkelt fil som så at de somregel medfølgende
Par filer har nemmere ved at fixe.
Det er den eneste løsning jeg lige kender til.

Sejersen.

Fra : Tony

Dato : 18-12-04 13:29

Tak for svar.

> [...]
> Par filer har nemmere ved at fixe.
> Det er den eneste løsning jeg lige kender til.

Pga manglende completeness finder X-news først frem til røde spørgsmålstegn
når den forsøger at hente delene. Indimellem finder den 2 dele, 1 del
mangler, så 3 dele igen, og atter en mangler.

Jeg har held med at bede x-nes om de dele efter rødt ? og få dem i en
separat fil. Par kan godt finde dele i 'den rigtige' fil og i den som x-news
laver med lidt anderledes filnavn.
Problemet er at det tager lang tid. Bare der var en måde at få xnews til at
ignorere manglende dele, og samle filer alligevel.

mvh

Tony

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 18-12-04 21:48

> [...]
> Problemet er at det tager lang tid. Bare der var en måde at få xnews
> til at ignorere manglende dele, og samle filer alligevel.

Ikke i den aktuelle version, men der er en ny version 6 af den på vej.
Den står stadig i test fase, for de opdager stadig småting ved den
som lige skal laves først inden de vil sige Final om den.
Test versionen af 6´eren kan hentes ned her, men har dog ikke selv
afprøvet den, jeg venter til at Version 6 bliver færdig.
http://xnews.newsguy.com/

Sejersen.

Fra : Dino

Dato : 19-12-04 01:42

Den 18-12 2004 skrev Mr. Sejersen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
> Test versionen af 6´eren kan hentes ned her, men har dog ikke selv
> afprøvet den, jeg venter til at Version 6 bliver færdig.

Du må være en tålmodig mand... Der kommer aldrig en færdig version 6, der
kommer aldrig en færdig version, over hoved. Xnews er altid i test-fase -
se hvad der står i hjælpefilen "This program is in perpetual beta cycle".
Og den ny test-version har fået forkert versionsnummer, 6.12.01 i stedet
for 7.12.01, Luu Tran (programmøren) kan ikke tælle ordentlig?

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren