War of the Worlds - Klodernes Kamp 2004
Fra : Martin Ohlsson

Dato : 18-12-04 00:39

Hejsa

http://www.apple.com/trailers/paramount/waroftheworlds/

Nogen kommentarer? Personligt glæder jeg mig, og er positivt indstillet på
hvad Spielberg og Tom Cruise kan udrette.

Jeg er glad for "Nærkontakt af tredje grad", og egenligt det meste af hvad
Spielberg disker op med.. så kan næsten ikke vente på at blive godt
underholdt i biografen anno 2005

Mvh. Martin

Fra : Maria de Francis

Dato : 18-12-04 10:26

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg er glad for "Nærkontakt af tredje grad", og egenligt det meste af hvad
> Spielberg disker op med.. så kan næsten ikke vente på at blive godt

*They're already here*
Den ku' da godt gå hen og være helt god.

Hehe...Nærkontakt.... ja den ser jeg også stadig med års mellemrum, og den
holder stadig. Vi har vist både biografudgaven og en speciel.
Men ja, jeg har også flere gode Spielberg oplevelser, men lige så meget
fordi jeg ser nogle flere lag af dem, jeg har set flere gange. Jeg lægger
f.eks bedre mærke til specielle effekter i filming ect. Men sådan er det vel
med alle film, de kan ses på flere planer. Bla a for underholdningens skyld.
*S*

Mvh
Maria

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 18-12-04 10:40

On Sat, 18 Dec 2004 00:38:50 +0100, "Martin Ohlsson"
<prodox_dk@hotmail.com> wrote:

>Hejsa
>
>http://www.apple.com/trailers/paramount/waroftheworlds/
>
>Nogen kommentarer? Personligt glæder jeg mig, og er positivt indstillet på
>hvad Spielberg og Tom Cruise kan udrette.

Jeg finder det meget sært, at Spielberg påstår, der er intelligent liv
på Mars, når vi nu ved, at det er der ikke.

Men lad os nu se.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Maria de Francis

Dato : 18-12-04 11:23

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse

> Jeg finder det meget sært, at Spielberg påstår, der er intelligent liv
> på Mars, når vi nu ved, at det er der ikke.
>
> Men lad os nu se.

Når vi nu ved at det er der ikke? Hvor ved du det fra?
Hvordan tror du sonder og køretøjer, vi sender dertil, bliver skudt i sænk?
Af stjerneskud?

Mvh
Maria

Fra : Morbid Angel

Dato : 18-12-04 16:23

On Sat, 18 Dec 2004 10:39:53 +0100, Niels Søndergaard
<ns@post.cybercitypunktumdk> wrote:

>Jeg finder det meget sært, at Spielberg påstår, der er intelligent liv
>på Mars, når vi nu ved, at det er der ikke.

> [...]

Hvordan kan du være så sikker på det? Du er måske en af dem som stadig
tror på at månelandingerne ikke er bluff? =)~

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 18-12-04 18:08

> Hvordan kan du være så sikker på det? Du er måske en af dem som stadig
> tror på at månelandingerne ikke er bluff? =)~
>
> Mvh
>
> MA

Den smiley er forhåbentlig et symbol for ironi? Fordi du er vel ikke en af
dem som tror månelandingerne er bluff?

Fra : Morbid Angel

Dato : 18-12-04 19:23

On Sat, 18 Dec 2004 18:07:32 +0100, "Søren Kjeldsen"
<lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote:

>Den smiley er forhåbentlig et symbol for ironi? Fordi du er vel ikke en af
>dem som tror månelandingerne er bluff?

Der findes mange måder at narre flere penge ud af samfundet, NASA har
gjort det godt :)

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 19-12-04 13:28

> Der findes mange måder at narre flere penge ud af samfundet, NASA har
> gjort det godt :)
>
> Mvh
>
> MA

LOL! Ok... Der har lige været en diskussion om det på dk.livssyn, så det
gider jeg ikke begynde at diskutere med dig om.

Fra : Anders Houmark

Dato : 18-12-04 13:38

Martin Ohlsson wrote:
> [...]
>
> Jeg er glad for "Nærkontakt af tredje grad", og egenligt det meste af
> hvad Spielberg disker op med.. så kan næsten ikke vente på at blive

Første gang jeg hørte om, at filmen bliver lavet i ny version, var min
holdning mod projektet negativ. Efter at have set traileren må jeg sige, at
den stadig er negativ.
Jeg kan ikke forstå hvorfor de ikke har valgt at bedre udgangspunkt.. Den
originale film er i sig selv er ikke særlig god, manuskriptet er simpelthen
for kedeligt.. Kan de virkelig ikke finde et bedre manuskript (eller anden
anden bedre film de kan genindspille)?
For mig ligner det sådan en film der skal overleve på speciel effects og
kendte skuespillere (fordi historien er kedelig og genbrug).. Den indtjener
helt sikkert det den har kostet at producere, men når det hele er overstået
vil det alligevel ikke være andet end en middelmådig film.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : ML-78

Dato : 18-12-04 16:02

Anders Houmark skrev:

> [...]
simpelthen
> for kedeligt.. Kan de virkelig ikke finde et bedre manuskript (eller

Hvorfor tror du det er den gamle filmersion de vil genindspille?

ML-78

Fra : Anders Houmark

Dato : 19-12-04 02:29

ML-78 wrote:

> Hvorfor tror du det er den gamle filmersion de vil genindspille?

Hmm det er det måske ikke? I så fald er min forrige besked nok ret
malplaceret
Gik ud fra at det er en genindspilning pga. navnet og pga. jeg synes at
kunne huske en tråd herinde fra, hvor der var noget om genindspilning osv..
Men jeg undskylder da hvis det slet intet har med hinanden at gøre :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : ML-78

Dato : 19-12-04 18:44

Anders Houmark skrev:

> Hmm det er det måske ikke? I så fald er min forrige besked nok ret
> malplaceret

Det var ikke for at irettesætte, for jeg ved det heller ikke selv. Ud
fra de diskussioner jeg har set om filmen synes jeg dog snarere det har
lydt, som om man bevidst har villet gå tilbage til H.G. Wells roman og
bruge den som forlæg. Om det er rigtigt vil jo vise sig.

ML-78

Fra : No Humor Man

Dato : 18-12-04 16:55

Anders Houmark wrote:

> [...]
> helt sikkert det den har kostet at producere, men når det hele er overstået
> vil det alligevel ikke være andet end en middelmådig film.
Den gamle film var en middelmådig filmatisering af H.G. Wells roman, men
i sig selv en ret fremragende film, dog til tider lidt sløv i det. Jeg
kan ikke se hvorfor de skulle genindspille den gamle film, det ville da
være omsonst, da den kun til en hvis grad fanger stemningen af total
ensomhed, håbløshed og magtesløshed der er gennemgående temaer i bogen.

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
ICQ: 67778624