Autosvar i Outlook 2003 men hvordan ??+
Fra : Jan

Dato : 17-12-04 20:58

Hejsa

Jeg kunne godt tænke mig, at når nogen mailer mig, vil de automatisk få et
autosvar tilbage hvor der står jeg har modtaget deres mail osv... men
hvordan gør jeg det ???

Jan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-12-04 21:32

Jan skrev:

>Jeg kunne godt tænke mig, at når nogen mailer mig, vil de automatisk få et
>autosvar tilbage hvor der står jeg har modtaget deres mail osv... men
>hvordan gør jeg det ?
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;248830&Product=OFF2003
(der står 2000, men det er det samme i Outlook 2003)

Men jeg vil foreslå at du sætter det op din webmail i stedet for,
så bliver der svaret med det samme og du behøver ikke at
computeren tændt.

Hvis det er TDC, så http://mail.tdconline.dk/

>??
Tak for lån, et ? rækker.
--
Knud

Fra : Bruno Christensen

Dato : 17-12-04 22:00

On Fri, 17 Dec 2004 20:58:24 +0100, Jan wrote:

> [...]
>
> Jeg kunne godt tænke mig, at når nogen mailer mig, vil de automatisk få et
> autosvar tilbage hvor der står jeg har modtaget deres mail osv... men

Smart!
Sådan en vil jeg osse ha', så kan vores maskiner stå og sende mails til
hinanden om at de har modtaget et autosvar...

Eller?

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Anders Lund

Dato : 17-12-04 22:50

Bruno Christensen wrote:
> Sådan en vil jeg osse ha', så kan vores maskiner stå og sende mails til
> hinanden om at de har modtaget et autosvar...
>
> Eller?

Det burde være en mekanisme som forhindre 2 maskiner i at gå amok mod
hinnanden - men det er vist sket før at det er sådan et problem er opstået.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : J

Dato : 20-12-04 18:29

Anders Lund wrote:

> Det burde være en mekanisme som forhindre 2 maskiner i at gå amok mod
> hinnanden - men det er vist sket før at det er sådan et problem er opstået.

OE og O er foreslår altid kun at sende ÉT svar. Men den kan da sættes op
til uendeligt. Så går det galt.

--
Med venlig hilsen Jan G. Nielsen

Sulten i Århus? Se www.ekstraost.dk

Fra : Calle.

Dato : 23-12-04 21:14

Jan wrote:
> Hejsa
>
> Jeg kunne godt tænke mig, at når nogen mailer mig, vil de automatisk
> få et autosvar tilbage hvor der står jeg har modtaget deres mail
> osv... men hvordan gør jeg det ???

Ikke særligt smart, når der så sendes SPAM til dig, får de en bekræftelse på
at adressen er i brug, og du bliver bombet med SPAM.

--
Calle.