tele jylland
Fra : kentolesen@yahoo.dk

Dato : 17-12-04 18:50

Er der nogen der ved om tele jylland er lukket? Mit sim kort virker
pludselig ikke mere, deres hjemmeside er også lukket og de svare ikke
på telefonen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-12-04 19:16

kentolesen@yahoo.dk skrev:

>Er der nogen der ved om tele jylland er lukket? Mit sim kort virker
>pludselig ikke mere, deres hjemmeside er også lukket og de svare ikke
>på telefonen.

Ja, da de ikke har betalt deres leverandør, TDC, så deres
ledninger er lukket.
--
Knud

Fra : Morten K. Nielsen

Dato : 17-12-04 19:23

Åbenbart: http://comon.dk/index.php/news/show/id=20484

Utroligt at de ikke ved de er ved at komme ud i en konkurs, og kan sikre sig
at andre overtager kundernes linier, så kunderne ikke står med en død
telefon.

/Morten

Fra : Per Jensen

Dato : 17-12-04 20:46