Strøm mellem bil og cv
Fra : Morten Strandgaard S~

Dato : 17-12-04 13:50

Jeg skal til at monterer et ekstra 12v batteri i en cv, og har derfor brug
for et diagram eller en beskrivelse af hvordan det kan laves.

Med ønske om en god jul til alle.

Morten Strandgaard

Fra : Steen Larsen

Dato : 17-12-04 19:07

Morten Strandgaard Skatka wrote:
> Jeg skal til at monterer et ekstra 12v batteri i en cv, og har derfor
> brug for et diagram eller en beskrivelse af hvordan det kan laves.

Hej Mortren

Prøv at se denne side!

> Med ønske om en god jul til alle.

Takke lige måde.

--
MVH Steen Larsen
Søndergade 14

Fra : Steen Larsen

Dato : 17-12-04 19:12

http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=News&file=article&sid=33>>> Med ønske om en god jul til alle.>> Takke lige måde.--MVH Steen LarsenSøndergade 14DK-8883 GjernTlf. 86875463/20895463E-mail steenlarsen@tdcadsl.dk