kabler
Fra : reno

Dato : 17-12-04 11:39

Er er nogen her inde som ved hvor jeg kan købe et stykke kabel som har et
jack stik til udgangen på mit lydkort som i den anden ende har 2 hunstik ,
det behøves ikke at være et langt kabel.

mvh. reno

Fra : Henning

Dato : 17-12-04 12:20

On Fri, 17 Dec 2004 11:38:52 +0100, "reno" <leomastek@mail.tele.dk>
wrote:

>Er er nogen her inde som ved hvor jeg kan købe et stykke kabel som har et
>jack stik til udgangen på mit lydkort som i den anden ende har 2 hunstik ,
>det behøves ikke at være et langt kabel.

Det fåes i enhver velassorteret radiobutik - ses dog oftest som et
lille stik, ikke et kabel.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : reno

Dato : 17-12-04 13:19

"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse

> Det fåes i enhver velassorteret radiobutik - ses dog oftest som et
> lille stik, ikke et kabel.
>

> Henning

hsb@(fjernes)image.dk

Det var også det jeg manglede, tusind tak.

mvh. reno

Fra : pedder

Dato : 18-12-04 08:14

www.thansen.dk