LOTR Two Towers Collector's udvidelse?
Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 17-12-04 03:31

Jeg har på Axelmusic set at man særskilt kan købe collector's udvidelsen til
sin LOTR Fellowship of the Ring EE, dvs. de to stenstatuer + extra DVD, en
service til dem der ikke købte collector's i første omgang og senere har
fortrudt.

Jeg købte i sin tid LOTR FOTR EE Collector's, men året efter købte jeg LOTR
TTT EE '"normal" . Nu har jeg selvfølgelig fortrudt, når jeg nu påtænker at
købe LOTR ROTK EE Collector's. (Der er ikke noget så godt som
forkortelser...)

Bliver der evt. mulighed for en lignende 'opgradering' med TTT ligesom med
FOTR? (Foretrækker R1)

Fra : Maria de Francis

Dato : 17-12-04 10:08

"C. H. Engelbrecht" <chris@bitfrost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forkortelser...)
>
> Bliver der evt. mulighed for en lignende 'opgradering' med TTT ligesom med

Hmmmm ja, måske ved Axelmusic det selv, har du prøvet at skrive til dem?
Men ellers kan du måske få fat i en Gollum ad andre veje.

Mvh
Maria

Fra : Jim Andersen

Dato : 17-12-04 11:02

C. H. Engelbrecht wrote:

> [...]
> jeg LOTR TTT EE '"normal" . Nu har jeg selvfølgelig fortrudt, når jeg
> nu påtænker at købe LOTR ROTK EE Collector's. (Der er ikke noget så

Send mig en mail (fjern det der skal væk fra min adresse). Jeg har et
opgraderings-sæt, R2.

Jim

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-04 15:42

"Jim Andersen" <jimVÆÆK@officeconsult.dk> skrev i en meddelelse

> Send mig en mail (fjern det der skal væk fra min adresse). Jeg har et
> opgraderings-sæt, R2.

Du har ikke bogstøtterne fra det første Giftset du vil af med?!

> Jim

Lars B

Der ikke købte Gift Set af FOTR :(

Fra : Jim Andersen

Dato : 20-12-04 14:24

Lars B. Jensen wrote:
> Du har ikke bogstøtterne fra det første Giftset du vil af med?!

Niks. Og den ene har tabt en finger....

/jim

Fra : David T. Metz

Dato : 19-12-04 14:00

C. H. Engelbrecht kalligraferede, i
> Bliver der evt. mulighed for en lignende 'opgradering' med TTT
> ligesom med FOTR? (Foretrækker R1)

cdon har den i reg2 (?) til 149 svenske pesetas:
http://www.cdon.com/product.phtml?prod=409686

David