Struer brød fra den gamle by i Aarhus
Fra : Simon Jakobsen

Dato : 16-12-04 20:11

Hej....

- Besøgte DGB i Aarhus også denne jul, det er efterhånden blevet en
tradition,
og i år smagte og købte vi et af disst utroligt dejlige, hårde og
velsmagende brød,
er der nogle af jer der har opskriften på det, det hedder "struer brød"
groft, fast og
en fantastisk smag, håber i kan hjælp.

mvh
Simon

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 16-12-04 20:30

"Simon Jakobsen" <simon-mj@post7.tele.dk> writes:

> [...]
> hårde og velsmagende brød, er der nogle af jer der har opskriften på
> det, det hedder "struer brød" groft, fast og en fantastisk smag,

Jeg ved at DGB er meget flinke til at dele ud, så jeg er sikker på at
du bare kan skrive en mail og spørge dem.

Mvh Trine

--
Juletræer, normanns 100 kroner og dekorationsgran 10 kroner pr. kg.
Adventskranse fra 25 kroner og kirkegårdskranse fra 40 kroner

Fra : Simon Jakobsen

Dato : 26-12-04 09:38

Hej Trine

Taker for dit svar, og undskylder for mit sene reply, men julen stod
for.....
prøvede at kontakte den, fik også et hurtigt svar at de desvære ikke kunne
hjælpe.... ?
øv.... men jeg cykler fortsat rundt på nettet, så må vi se om det giver
noget...

mvh
Simon