hvorfor så jeg en [dvd] release-date på Ph~
Fra : Kong Kent

Dato : 19-05-01 16:02

Jeg var nede i Læsehesten i Ålborg i dag, og der så jeg en release-date på
"Star Wars Episode 1 The Phantom Menace"

Der stod 25/10 (tror jeg nok, det var i hvert fald oktober). Men jeg synes
ikke at have hørt nogen gå agurk herinde i dk.kultur.film, og førend det
sker har jeg altid svært ved at stole på rygter indenfor dvd branchen

Are there anyone in here whos in the know?

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Allan Pedersen

Dato : 19-05-01 18:40

In article <9e61sn$ba6$1@sunsite.dk>, kongkent@anarki.dk says...

> [...]
> sker har jeg altid svært ved at stole på rygter indenfor dvd branchen
>
> Are there anyone in here whos in the know?

Der står den 16/10-2001 ... men der er også en disclaimer, der gør
opmærksom på, at alle datoer skal tages med forbehold.

16. Oktober er den dato, som flere amerikanske sites (nyheds- såvel som
salgs-steder) angiver som den sandsynlige releasedato.

Men ... der er ikke annonceret noget endnu ... officielt :)

Allan

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 19-05-01 18:47

"Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg var nede i Læsehesten i Ålborg i dag, og der så jeg en release-date på
> "Star Wars Episode 1 The Phantom Menace"

Klart - de er jo først med nyhederne.. hehe "De lokale læsehæste"

> [...]
> sker har jeg altid svært ved at stole på rygter indenfor dvd branchen

> Are there anyone in here whos in the know?

Nej det er der ikke, og jeg tror ikke man tager det så tungt/seriøs mere
omkring udgivelsen af Star Wars idet hele taget...
Ikke at man ikke kan glæde sig til at de kommer! MEN, at der HAR været ALT
for mange rygter omkring udgivelserne...
Det eneste der ligger fast er at de kommer på et tidspunkt - jeg fristet til
at sige "When its done"... (Er det ikke 3D realm, der rettigheden til den
sætning? :) (Jeg tænker på Duke Nukem Forever!))

Jesper

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 19-05-01 22:40

Kong Kent <kongkent@anarki.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9e61sn$ba6$1@sunsite.dk...
> [...]
> sker har jeg altid svært ved at stole på rygter indenfor dvd branchen
>
> Are there anyone in here whos in the know?

Ifølge Digital Bits, så kommer den ihvertfald i Oktober. The Bits plejer at
være in the know

Thomas

Fra : Kong Kent

Dato : 20-05-01 13:40

Thomas Mouritsen <thomas_m@post10.tele.dk> skrev i en
> Ifølge Digital Bits, så kommer den ihvertfald i Oktober. The Bits plejer
at
> være in the know

Har TheBitz sagt det? Det må være smuttet for mig. Det er også min
foretrukne DVD site.

Men så må vi vel bare vente indtil medio/ultimo oktober...

Fra : Casper

Dato : 21-05-01 09:57

On Sat, 19 May 2001 17:01:57 +0200, "Kong Kent" <kongkent@anarki.dk>
wrote:

>Jeg var nede i Læsehesten i Ålborg i dag, og der så jeg en release-date på
>"Star Wars Episode 1 The Phantom Menace"

Jeg synes snart man har ventet så længe at man næsten ikke kan undgå
at blive skuffet. Det skal godt nok være lidt af en superb udgivelse
for at imponere...

Casper