drivere til epson?
Fra : ec

Dato : 16-12-04 19:05

Kan det være rigtigt, at der ikke er drivere til Epsons Scan/print produkter
på deres hjemmeside? Der er godt nok et punkt der hedder drivere, men når
jeg kommer til download af driver til mit produkt er det kun en PDF fil med
manual til Epson Stylus Scan 2500 , den model som jeg søger driver til, til
Win XP. Er der noget jeg overser? Har nogen et link til download med driver

Mvh.

Ester C.

Fra : Peter Jensen

Dato : 16-12-04 20:04

ec wrote:
> [...]
> Win XP. Er der noget jeg overser? Har nogen et link til download med driver

Der er ikke nogen dansk driver til dem model.
Der er en på engelsk til windows 2000
som de anbefaler at man bruger til XP også.
ftp://ftp.epson-europe.com/pub/download/63/epson6302eu.zip
--
Peter J

Fra : ec

Dato : 16-12-04 20:18

"Peter Jensen" <peter@lovelyspam.spateldask.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Der er en på engelsk til windows 2000
> som de anbefaler at man bruger til XP også.
> ftp://ftp.epson-europe.com/pub/download/63/epson6302eu.zip

Det var godt, tak for det.

Mvh.

Ester C.

Fra : Peter Jensen

Dato : 16-12-04 21:58

ec wrote:
> Det var godt, tak for det.

Velbekomme da :)
--
Peter J

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 16-12-04 20:13

"ec" <nospamgismo@events.dk> skrev i en meddelelse
> manual til Epson Stylus Scan 2500 , den model som jeg søger driver
> til, til Win XP. Er der noget jeg overser? Har nogen et link til
> download med driver

Jeg kan kun finde en driver til windows 2000 engelsk
http://emeasupport.epson-europe.com/downloadfile.aspx?LNG=DA-DK&ID=6302&Mode=1&data=tyBrKuaXXfz7EZrn4ayXQT8lO1fec5aATXKlyccm6pJH4DdzrBhhqDyJNMSBqmYF
Men jeg ved ikke om du kan bruge den

--
Ivan V. Klattrup